Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Jeg har kraftig hårvekst grunnet hormonubalanse og sliter litt med å finne en bra barberhøvel. Under armene og på leggene fungerer det meste bra. Jeg liker å barbere bort hele dotten, ikke bare bikinilinja. Har også noe hårvekst nedover lårene så det et et stort område ;-) sliter også med å få vekk de hårene som er på innsiden av de ytre kjønnsleppene, mulig det er unormalt å ha hår der men jeg har altså det. Bruker Venus høvel, men må ta flere ganger over samme område og da blir jeg sår og får røde prikker. Har prøvd Gillette for menn men den er ikke særlig mye bedre syns jeg. Bruker ladyshave først om det er lenge siden jeg har barbert. Hvilke høvler bruker dere? Anonymous poster hash: 5a5b3...eaa
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Shaihøvelen er fantastisk. Nei, det er ikke unormalt å ha hår fra navelen til anus og gjerne øverst på lårene. Er bare i forskjellig grad og mer vanlige i land sydover. Mange tynnhårede og blonde i norden. Hvis det virkelig er et problem for deg anbefaler jeg deg på det sterkeste å koste på deg brasiliansk 2-3 ganger. Det er så sykt mye mer varig, blir MYE penere og du blir kvitt alt du vil, etter avtale med hudpleier. Mye, mye bedre enn å shave. Skikkelig luksus er å vokse brasiliansk, legger og lår. 4-6 uker til neste gang du trenger å tenke på kroppshår. Vet ikke hvor du holder til hen men Afroditeklinikken i Oslo er helt fantastisk og det er så absolutt verdt pengene og den kortvarige smerten. Er du redd for smerten kan du ta paracet først eller bruke bedøvelseskrem men ikke drikk alkohol eller bruk ibuprofen da det tynner blodet ditt. http://www.afroditeklinikkenoslo.no/ Anonymous poster hash: faed3...b38
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Jeg bruker engangs høvel fra nille, barberer i dusjen uten barberskum, bare vann. Jeg har glattbarbert meg i 10år, blir aldri nuppet eller sår. Men jeg tror jeg ble det litt da jeg begynte å barbere, da jeg var 20. Anonymous poster hash: 76d9b...cd8
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Man blir fort mer nuppete og får mer inngrodde hår om man har mer hår.. Barbering har fungert for meg også men jeg hater å få "skjegg". Voksing varer lenge, får det til å bli mindre hår og mykere hår og smerten er verst første gangen. Etter det kjenner du mindre og mindre for hver voksing. Anonymous poster hash: faed3...b38
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Vær oppmerksom på at voksing ikke nødvendigvis varer like lenge om man har kraftig hårvekst. Jeg vokser ansiktet og får stubber allerede etter et par dager. Ikke blir det noe mindre eller mykere heller, har gjort det regelmessig i en del år. Andre områder kan jeg bare ikke vokse, da hårene sitter så godt og er så mange at jeg begynner å silblø om jeg prøver. Anonymous poster hash: 5ffca...71b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 Godt poeng, det er jo mange trinn mellom å ha lite hårvekst til å ha skikkelig kraftige stubber.. Men føler du at det er bedre å barbere enn å vokse likevel? Jeg får skjegg ila en dag, syntes det er forferdelig irriterende, vil heller ha de dagene eller ukene ekstra om jeg kan. Anonymous poster hash: faed3...b38
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 Godt poeng, det er jo mange trinn mellom å ha lite hårvekst til å ha skikkelig kraftige stubber.. Men føler du at det er bedre å barbere enn å vokse likevel? Jeg får skjegg ila en dag, syntes det er forferdelig irriterende, vil heller ha de dagene eller ukene ekstra om jeg kan. Anonymous poster hash: faed3...b38 I ansiktet er det absolutt best å vokse selv om det kommer fort tilbake, for hvis man barberer kommer jo alle stubbene samtidig så det ville jo sett helt jævlig ut. Med voksing kommer det litt mer spredd, også napper jeg med pinsett imellom. Anonymous poster hash: 5ffca...71b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #8 Skrevet 22. juni 2015 Voksing tror jeg ikke er noe for meg. Bot veldig usentralt til så har ikke hørt om noen som driver med det i mils omkrets faktisk. Har notert meg shai og nille engangs :-) Hi Anonymous poster hash: 5a5b3...eaa
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #9 Skrevet 22. juni 2015 Mykgjør dem med babyolje først, da river man ikke så mye i hårene. Mindre nuppete etter jeg startet med det. Anonymous poster hash: 1bd69...ff4
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #10 Skrevet 23. juni 2015 Shaihøvelen er fantastisk. Nei, det er ikke unormalt å ha hår fra navelen til anus og gjerne øverst på lårene. Er bare i forskjellig grad og mer vanlige i land sydover. Mange tynnhårede og blonde i norden. Hvis det virkelig er et problem for deg anbefaler jeg deg på det sterkeste å koste på deg brasiliansk 2-3 ganger. Det er så sykt mye mer varig, blir MYE penere og du blir kvitt alt du vil, etter avtale med hudpleier. Mye, mye bedre enn å shave. Skikkelig luksus er å vokse brasiliansk, legger og lår. 4-6 uker til neste gang du trenger å tenke på kroppshår. Vet ikke hvor du holder til hen men Afroditeklinikken i Oslo er helt fantastisk og det er så absolutt verdt pengene og den kortvarige smerten. Er du redd for smerten kan du ta paracet først eller bruke bedøvelseskrem men ikke drikk alkohol eller bruk ibuprofen da det tynner blodet ditt. http://www.afroditeklinikkenoslo.no/ Anonymous poster hash: faed3...b38 Heter ikke det lenger, det heter Wax On Wax Off Anonymous poster hash: 355af...2f6
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #11 Skrevet 23. juni 2015 Jeg synes ingen av disse "kvinnehøvlene" er gode nok, bruker vanlig mach 3. Men de koster jo en formue. Finnes det billigere alternativ som fungerer like bra? Voksing kunne kanskje vært noe, men kjenner at terskelen for å faktisk gjennomføre det er i overkant høy... Anonymous poster hash: ffd5e...464
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #12 Skrevet 23. juni 2015 Bruker og 'mannehøvel... Anonymous poster hash: 62ca0...2aa
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #13 Skrevet 23. juni 2015 Bruker og Gillette mannehøvel. Men voksing er håpløst, det vokser jo ut igjen innen en uke. Brasiliansk er såpass dyrt, så har ikke råd til å ta det en gang i uken. Hadde det bare vært nødvendig hver fjerde uke, hadde det vært helt greit. Anonymous poster hash: 3ae25...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå