Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Hva er best tror dere? Anonymous poster hash: cf0f8...349
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Nyfødt? Har dere vindu åpent? Vi hadde vinterdyne og vindu på gløtt. Bor i utkanten av Oslo og her blir det ikke så kaldt. Hadde jeg bodd nordpå hadde jeg hatt vindu igjen Anonymous poster hash: b30cb...bc3
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Nyfødt? Har dere vindu åpent? Vi hadde vinterdyne og vindu på gløtt. Bor i utkanten av Oslo og her blir det ikke så kaldt. Hadde jeg bodd nordpå hadde jeg hatt vindu igjenAnonymous poster hash: b30cb...bc3 Har ikke vinduet åpent når det er veldig kaldt, prøver å ha mellom 16-20 gr (16 tenker jeg..) når vi har baby. Anonymous poster hash: cf0f8...349
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Nyfødt? Har dere vindu åpent? Vi hadde vinterdyne og vindu på gløtt. Bor i utkanten av Oslo og her blir det ikke så kaldt. Hadde jeg bodd nordpå hadde jeg hatt vindu igjenAnonymous poster hash: b30cb...bc3 Har ikke vinduet åpent når det er veldig kaldt, prøver å ha mellom 16-20 gr (16 tenker jeg..) når vi har baby. Anonymous poster hash: cf0f8...349 vinterdyne er nok tingen da:-) Anonymous poster hash: b30cb...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå