Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har brukt denne testen noen dager, men nå har den blinket med smilefjes siden fredag, noen som vet om dette er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg hatt mange ganger. Noen ganger har jeg aldri hatt stillestående blinke fjes bare blinkende i en uke.

Sluttet å bruke dem, syntes de bare var forvirrende.

En gang tok jeg testen i vann, og da fikk jeg blinkende fjes da også..  :Nikke: Burde ha kontaktet CB, men så langt kom jeg ikke..

Skrevet

Oi, såpass ja. Kjenner jeg har vondt i magen, hatt det i flere dager, men trodde den skulle blinke i 2 dager, deretter 2 dager med stillestående. Er sånn det ser ut som på papiret som følger med :P

Skrevet

Hos meg er det blinkende i 0-4 dager.. Blitt alltid fast i løpet av test- perioden..

Skrevet

Hmmm....så da er det fortsatt håp da kanskje. Blir så usikker liksom, på tegningene inne i boksen er det bilde av to dager med høy ferilitet og 2 dager med maks, hvordan skal en stakkar skjønne dette

Skrevet

jeg har bare tatt sånn som ikke har blinkede smilefjes. der står det at den skal vise smilefjes i 2 dager, men den viste kun 1 dag på meg 😄

Skrevet

Ok, men vet du om du har hatt eggeløsning da eller? Har menssmerter, det pleier jeg å ha når jeg har eggeløsning, men føles likedan som at jeg skulle ha fått mens

Skrevet

Jeg hadde blinkende i 4 dager før det ble fast. Da håper og tror jeg at jeg kjente eggløsning ca 1,5 døgn etter at den stoppet å blinke.første gang jeg har brukt den, men tror det stemmer på meg, virket slik på El slim i hvertfall :)

Skrevet

Jeg også har følt at jeg har kunnet stole på denne testen ja..

Skrevet

Ok, kjekt å høre. Skjønner meg ikke helt på dette her 😉

Skrevet

Vel, den blinker i dag og, skjønner ingenting jeg...

Skrevet

Den blinker som sagt i dag og, men trodde disse strekene skulle være mer like hvis det var EL?

post-339582-89319_thumb.jpg

Skrevet

Jeg klarer ikke å se bildet..

Ville bare kuttet ut testingen da, og heller prøvd neste syklus..

Skrevet

Ok. Ja, jeg tror jammen det jeg og, for nå begynte jeg plutselig å blø 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...