Gå til innhold

venner (?? ) som aldri svarer på snap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig??

Eller er de egentlig ikke mine venner??

Anonymous poster hash: 738a6...faa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er. Jeg ville ikke begynt å lure før de sluttet å svare meg når jeg møtte de på ordentlig.

Skrevet

Bruker de det selv? Jeg syns folk legger alt for mye i disse nett sidene. Hva med å treffes over en kaffe/ te ?

Anonymous poster hash: b9e57...892

Skrevet

Er det meningen at man skal svare på snapper? 😱

Anonymous poster hash: 826a8...d31

Skrevet

Pleier ikke å svare på snap med mindre jeg får spørsmål. Forventer heller ikke svar :-)

Anonymous poster hash: 680a7...ae0

Skrevet

noen snapper svarer jeg på, noen svarer jeg ikke på. ca 50/50 tenker jeg. samme med vennene mine :)

samboeren min visste ikke at man kunne svare på dem før jeg fortalte det.

Anonymous poster hash: 60de9...778
Skrevet

Jeg svarer veldig sjelden på snap! Har faktisk hatt ei venninne som trodde jeg var sur på henne / ikke likte henne fordi jeg aldri svarte henne på snap.

Herregud, tenker jeg. Det er ganske barnslig! Hva med å heller ringe dersom det er noe.

Snap blir veldig upersonlig..

Anonymous poster hash: 39023...39f

Skrevet

Jeg svarer nesten aldri på snapper, med mindre de spør om noe eller lignende. 

Antar at folk sender snapper til mange på listen sin (det gjør jeg) og at de ikke forventer at alle skal svare.

Jeg forventer ikke svar på mine snapper. Og får sjelden svar også. 

Skrevet

Er ikke snap litt irriterende da? Mange bruker ikke det heller. Kanksje de svarer hvis du sender dem en sms

Anonymous poster hash: 5eb79...ff4
Skrevet

Jeg forventer aldri svar på snap med mindre jeg spør om noe, og svarer heller sjelden andre på snapper jeg får. Noen ganger kan jeg få og sende en kommetar til et morsomt bilde eller gratulere eller noe hvis det er noe spesielt, men aldri ellers. Trodde ikke det var forventet at man skulle svare på snapper.

Anonymous poster hash: b6c9d...24b
Skrevet

Jeg svarer aldri på snap og jeg forventer aldri svar.

Anonymous poster hash: e80b3...45f

Skrevet

Jeg forventer ikke svar på mine snapper. Svarer hvis det er spørsmål eller hvis jeg synes snappen er verdt en kommentar tilbake. De fleste snapper er veldig dagligdagse som man ikke trenger å svare på.

Skrevet

Jeg svarer aldri på snap.  Antageligvis ser jeg ikke på dem en gang, snap er noe av det minst interessante jeg har.  Skal noen snakke med meg, får de sende en sms, ringe eller ev. sende en melding på messenger / Facebook.  Men selv da svarer jeg stort sett bare når det er noe å svare på.

Skrevet

Har aldri svart på en snap.... eller jo, en gang, men da fikk jeg et direkte spm.

Skjønner egentlig ikke helt dette snappe-styret, men får jo noen morsomme da :P

Anonymous poster hash: 550b5...92b

Skrevet

Jeg forventer heller ikke svar på snappene, det et vel bare for å dele småting i hverdagen og slikt? :) Jeg snapper bare tilbake om jeg er i samme situasjon, feks spiser :P Og selvsagt om det er et direkte spm eller sånt.

Skrevet

Jeg forventer heller ikke svar på snappene, det et vel bare for å dele småting i hverdagen og slikt? :) Jeg snapper bare tilbake om jeg er i samme situasjon, feks spiser :P Og selvsagt om det er et direkte spm eller sånt.

Skrevet

jeg svarer aldri på snap (eller ytterst sjelden). Men jeg bruker det lite også. Synes det er vanskelig å vite hva man skal svare fordi folk sender ofte helt uinteressante ting. *bilde av juiceglass og kommentaren "sommerferieeeee"* 

Skal jeg da ta bilde av dataen min på jobb og skrive "ikke for meeeeg!"?

Er ikke alltid det er noe å svare på med mindre man stiller spørsmål

Liker ikke snap, så kanskje derfor jeg ikke svarer. Bildene bilr borte. Så teit! (jadda jeg vet det er poenget. men jeg syns det er teit.)

Anonymous poster hash: 8855d...ca6
Skrevet

Helt vanlig å ikke svare på snapper. Tenker du må være rimelig hårsår hvis du vurderer vennskap på denne måten.

Anonymous poster hash: ff941...f53

Skrevet

Kommer jo helt an på om du sender en personlig snap som behøver et svar, spørsmål osv. Hvis jeg får en snap av noe som ikke egentlig vedrører meg så svarer jeg ikke. Jeg svarer ikke på alle bilder av bikkja til venninnen min, partysnapper fra Spania eller andre random ting. Hvis det er personlig til meg, en intern vits, et spørsmål osv så ja.

Anonymous poster hash: 9c1b8...bce
Skrevet

Jeg svarer aldri på snapper. Bruker det sjelden. Sender ikke snapper heller. Bruker sjelden snap og åpner sjelden snap

Anonymous poster hash: c14ae...67b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...