mamma'n til 2 :) Skrevet 22. juni 2015 #26 Skrevet 22. juni 2015 Elendig sak med alt for svak motor. Tar ikke i det hele tatt! Bruker sånn "ostehøvel", som jeg kaller det,med barberblad og skjærer vekk trælene istedet. Mye mer effektiv,og langt billigere :-)
Hønemor30 Skrevet 22. juni 2015 #27 Skrevet 22. juni 2015 Elendig sak med alt for svak motor. Tar ikke i det hele tatt! Bruker sånn "ostehøvel", som jeg kaller det,med barberblad og skjærer vekk trælene istedet. Mye mer effektiv,og langt billigere :-) Hvor kjøper man sånn?
mamma'n til 2 :) Skrevet 22. juni 2015 #28 Skrevet 22. juni 2015 Elendig sak med alt for svak motor. Tar ikke i det hele tatt! Bruker sånn "ostehøvel", som jeg kaller det,med barberblad og skjærer vekk trælene istedet. Mye mer effektiv,og langt billigere :-)Hvor kjøper man sånn? Jeg kjøpte min på vita. Følger med et barberblad/knivblad,så lønner seg å kjøpe med en ekstra pakke ;-) En liten hvit miniatyrostehøvel, mener det er scholl sitt merke. Har sett de på apoteket også :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #29 Skrevet 22. juni 2015 Elendig sak med alt for svak motor. Tar ikke i det hele tatt! Bruker sånn "ostehøvel", som jeg kaller det,med barberblad og skjærer vekk trælene istedet. Mye mer effektiv,og langt billigere :-)Hvor kjøper man sånn? Jeg kjøpte min på vita. Følger med et barberblad/knivblad,så lønner seg å kjøpe med en ekstra pakke ;-) En liten hvit miniatyrostehøvel, mener det er scholl sitt merke. Har sett de på apoteket også :-) Pass på når du bruker den,lett å ta for dypt og blø. Min lege anbefaler å file,ikke skjære men vet ikke begrunnelsen for det Anonymous poster hash: b22b0...f33
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #30 Skrevet 22. juni 2015 Fungerer for bra. Får sår og vonde føtter. Anonymous poster hash: 93325...fdd
mamma'n til 2 :) Skrevet 22. juni 2015 #31 Skrevet 22. juni 2015 Elendig sak med alt for svak motor. Tar ikke i det hele tatt! Bruker sånn "ostehøvel", som jeg kaller det,med barberblad og skjærer vekk trælene istedet. Mye mer effektiv,og langt billigere :-)Hvor kjøper man sånn? Jeg kjøpte min på vita. Følger med et barberblad/knivblad,så lønner seg å kjøpe med en ekstra pakke ;-) En liten hvit miniatyrostehøvel, mener det er scholl sitt merke. Har sett de på apoteket også :-) Pass på når du bruker den,lett å ta for dypt og blø. Min lege anbefaler å file,ikke skjære men vet ikke begrunnelsen for det Anonymous poster hash: b22b0...f33 Jeg har enormt mye træler,så det er ikke noe annet som virker på meg. Jeg skar meg på sia av tåa en gang,og bløddde i 2 døgn, så ja,man må passe på. Den er veldig skarp, men det er nødvendig på min seige,harde,tykke hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå