Gå til innhold

Scholl elektrisk fotfil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elendig sak med alt for svak motor. Tar ikke i det hele tatt! Bruker sånn "ostehøvel", som jeg kaller det,med barberblad og skjærer vekk trælene istedet. Mye mer effektiv,og langt billigere :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Elendig sak med alt for svak motor. Tar ikke i det hele tatt! Bruker sånn "ostehøvel", som jeg kaller det,med barberblad og skjærer vekk trælene istedet. Mye mer effektiv,og langt billigere :-)

Hvor kjøper man sånn? :)

Skrevet

Jeg kjøpte min på vita. Følger med et barberblad/knivblad,så lønner seg å kjøpe med en ekstra pakke ;-)

En liten hvit miniatyrostehøvel, mener det er scholl sitt merke. Har sett de på apoteket også :-)

Skrevet

Jeg kjøpte min på vita. Følger med et barberblad/knivblad,så lønner seg å kjøpe med en ekstra pakke ;-)

En liten hvit miniatyrostehøvel, mener det er scholl sitt merke. Har sett de på apoteket også :-)

Pass på når du bruker den,lett å ta for dypt og blø. Min lege anbefaler å file,ikke skjære men vet ikke begrunnelsen for det

Anonymous poster hash: b22b0...f33

Skrevet

Fungerer for bra. Får sår og vonde føtter.

Anonymous poster hash: 93325...fdd

Skrevet

Pass på når du bruker den,lett å ta for dypt og blø. Min lege anbefaler å file,ikke skjære men vet ikke begrunnelsen for det

Anonymous poster hash: b22b0...f33

Jeg har enormt mye træler,så det er ikke noe annet som virker på meg. Jeg skar meg på sia av tåa en gang,og bløddde i 2 døgn, så ja,man må passe på. Den er veldig skarp, men det er nødvendig på min seige,harde,tykke hud.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...