Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #26 Skrevet 21. juni 2015 Samme her, ikke overvektig enda, men på rett veg. I tillegg sitter jeg i permisjon med baby som virkelig HATER vogn, ergo ingen turer, har ikke barnevakt for å trene og eneste måte å roe ned babyen på er å sitte i sofaen og bysse. Argh. Anonymous poster hash: 6d5f3...a04 Gå på treningssenter med barnepass. De er ofte superflinke med babyer. Anonymous poster hash: bc0f3...6f5 Her koster det 500 kroner i måneden, og det har vi faktisk ikke råd til... Anonymous poster hash: 6d5f3...a04 Men all junkfooden du nevner, hvis du summerer alt dette ila en mnd så blir det mer enn fem hundre.........! Anonymous poster hash: b2a9c...4a3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #27 Skrevet 21. juni 2015 Kjære deg. Du straffer deg selv. Hvorfor? Anonymous poster hash: c3c2f...2ca
Havhesten Skrevet 21. juni 2015 #28 Skrevet 21. juni 2015 Kjære deg Ikke straff deg selv! Tenk heller fremover - ett skritt av gangen. Bestem deg for å endre livsstil, men ikke alt på en gang. Begynn å spis sunnere. Hiv ut alt av snop og kjeks osv av huset. Kjøp kun på lørdager. Finn på noe annet å gjøre enn å spise! Hvis man er oppslukt av noe, spiser man ikke. Finne en hobby, les en bok, hør lydbok el.l Det viktigste, gjør en fysisk aktivitet hver dag. Matte hjemme med strikk el veklter er topp. Se treningsvideo på nett om det motiverer deg. Kjenn gleden av å gjøre noe sunt for deg selv hver dag. Men, ikke bli fanatiker, da sprekker det ofte. Drikk masse vann. Spis rå gulrøtter, rå brokkoli og rå blomkål. Det er topp snacks! Bak dine egne knekkebrød, det er genialt og du blir helt avhengig. Vær grei med deg selv! Lykke lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #29 Skrevet 22. juni 2015 Hva med å prøve lavkarbo? Da kandu spise deg mett, og mange sier de blir kvitt søtsuget fort. Anonymous poster hash: ec136...73a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #30 Skrevet 22. juni 2015 Samme her, ikke overvektig enda, men på rett veg. I tillegg sitter jeg i permisjon med baby som virkelig HATER vogn, ergo ingen turer, har ikke barnevakt for å trene og eneste måte å roe ned babyen på er å sitte i sofaen og bysse. Argh. Anonymous poster hash: 6d5f3...a04 Gå på treningssenter med barnepass. De er ofte superflinke med babyer. Anonymous poster hash: bc0f3...6f5 Her koster det 500 kroner i måneden, og det har vi faktisk ikke råd til... Anonymous poster hash: 6d5f3...a04 Det må være den dummeste unnskyldningen ever😂😂😂!!! Vet du hva sjokoladene og det andre drittet du putter i deg i mnd koster??? Myyyye mer enn 500,-...😂😂😂 Anonymous poster hash: 3addf...4c6
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #31 Skrevet 22. juni 2015 Samme her, ikke overvektig enda, men på rett veg. I tillegg sitter jeg i permisjon med baby som virkelig HATER vogn, ergo ingen turer, har ikke barnevakt for å trene og eneste måte å roe ned babyen på er å sitte i sofaen og bysse. Argh. Anonymous poster hash: 6d5f3...a04 Gå på treningssenter med barnepass. De er ofte superflinke med babyer. Anonymous poster hash: bc0f3...6f5 Her koster det 500 kroner i måneden, og det har vi faktisk ikke råd til... Anonymous poster hash: 6d5f3...a04 Hvis du har råd til sååå mye mat, vil jeg anbefale deg og bytte ut noen av kyllingklubbene med treningssenterets avgift 😼 Anonymous poster hash: 77915...d93
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #32 Skrevet 22. juni 2015 Samme her, ikke overvektig enda, men på rett veg. I tillegg sitter jeg i permisjon med baby som virkelig HATER vogn, ergo ingen turer, har ikke barnevakt for å trene og eneste måte å roe ned babyen på er å sitte i sofaen og bysse. Argh. Anonymous poster hash: 6d5f3...a04 Gå på treningssenter med barnepass. De er ofte superflinke med babyer. Anonymous poster hash: bc0f3...6f5 Her koster det 500 kroner i måneden, og det har vi faktisk ikke råd til... Anonymous poster hash: 6d5f3...a04 Det må være den dummeste unnskyldningen ever!!! Vet du hva sjokoladene og det andre drittet du putter i deg i mnd koster??? Myyyye mer enn 500,-... Anonymous poster hash: 3addf...4c6 Så vidt jeg vet så spiser jeg ikke sjokolade. Drikker cola kun i helgene, kanskje 0,5 flaske. Er heller ikke overvektig, men er iferd med å passere 25 i BMI nå. Stoffskifte er på styr under amming nå, jeg har uregelmessig søvn og uregelmessiv mat, og alt for store porsjoner med middag, frokost osv. Tror ikke en brødskive mindre og litt mindre ris til middag gjør at jeg bruker 500 mindre i måneden altså... Jeg er forresten ikke HI. Og nei, her blir det da 500 kroner i månedsavgift, parkering 35 kr per time - hvis man trener hver dag 1 time om dagen så blir det over 1000 kr i måneden bare i parkering.... Anonymous poster hash: 6d5f3...a04
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #33 Skrevet 22. juni 2015 Du kan vel sykle?? Anonymous poster hash: ec136...73a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #34 Skrevet 22. juni 2015 Jeg blir sånn som deg fredag til søndag. Jeg frotser og vekta løper løpsk. Så er jeg strebg mandag til torsdag. Det resulterer i en vekt som står på stedet hvil.. jeg vil ned i vekt, men jeg får det ikke tim. Vondt i viljen! :/ Anonymous poster hash: 32c7d...633
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #35 Skrevet 22. juni 2015 Takk for alle svar. Satt å leste på nett ganske lenge igår og valgte å prøve med på lavkarbo siden fettet får en til å miste søtsuget og at man stadig er mett. Startet dagen med lavkarbo idag og har en flaske vann på jobb fremfor brus eller Battery. Håper jeg klarer dette for vil ikke bli tjukk igjen og med det jeg har spist de siste månedene er jeg på god vei til å bli overvektig igjen. Anonymous poster hash: 832e5...ce9
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #36 Skrevet 22. juni 2015 Så bra!!! http://forum.lavkarbo.no har masse tips. Finnes sikkert mange andre sider med gode oppskrifter, men http://lavkarbotips.blogg.no er veldig fin! Masse lykke til 😊😊 Anonymous poster hash: ec136...73a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #37 Skrevet 22. juni 2015 Min erfaring er at hvis du holder ut de første 14 dagene så er mye gjort med tanke på å endre tankegangen. Da har du kommet over den verste avhengigheten og du begynner å se og kjenne forskjell. Så hold ut et par uker, så går det mer og mer av seg selv. Kutt helt ut sukker og stivelse og mest mulig karbohydrater. Ikke dumt å ta krom i tilleg som noen nevnte. Anonymous poster hash: 7c5b1...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå