Gå til innhold

Nå er det nok. Ekle faen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spyr av meg selv! Jeg dytter i meg så store mengder mat og sukker at jeg blir forbanna på meg selv! Idag har jeg spist 2 skiver med tjukt lag smør og nugatti, 3 poser baconsnascks (de små), 2 daimsjokolader, 3 stykker Gordon Blue (fritert kylling med ost og skinke inni), pommes frites, drukket 4-5 bokser Battery og 4-5 bokser med brus. Jeg er så kvalm og hver eneste kveld spiser jeg til jeg blir kvalm.

Jeg begynner å bli så deprimert. Jeg ser at jeg blir større dag for dag og kjenner kroppen blir større, mer kvapsete og ekkel. Jeg kjedespiser! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bryte mønsteret. Jeg kommer meg ikke opp fra sofaen og de dagene jeg faktisk trener så må jeg spise møkk etterpå fordi jeg kjeder meg, men klarer ikke gjøre noe fordi jeg er lat.

Jeg vil ikke bli tjukk igjen! Jeg har gått ned 10 kg. og vil ikke gå de opp igjen! Jeg vil ned de siste 5 kiloene. Jeg har prøvd meg på all verdens dietter og betalt haugevis for noe jeg ikke klarer å følge i mer enn 3-4 dager før jeg faller tilbake og må ha godteri og dritt.

Jeg trenger seriøst hjelp, et sprak i ræva, noen å gjøre det sammen med. Akkurat nå sitter jeg og er kvalm fordi jeg har spist så mye. Ikke tør jeg å ha sex med mannen min lenger heller for jeg føler meg så stygg og jævlig og jeg håper det blir en kald sommer så jeg kan gå i gensere og jakke :(

Anonymous poster hash: 832e5...ce9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj

Anonymous poster hash: 9b270...c3b
Skrevet

Start med å slutte å referere til deg selv som "ekle faen", tenker jeg... 😕

Anonymous poster hash: 1c0a8...020

Gjest Antarctica
Skrevet

Høres ut som om mat er blitt narkotika for deg.

Skrevet

Jeg kjedespiser også. Er utrolig hva jeg klarer å trykke i meg når jeg kjeder meg. De dagene jeg har mye å gjøre glemmer jeg derimot av å spise, og kan godt legge meg uten å ha spist hele dagen.

Jeg sliter med å finne en løsning, for jeg ser hvor problemet ligger.

Jeg MÅ opp og ut. Men noen dager er det klin umulig :(

Anonymous poster hash: c2f8d...4bf

Skrevet

Ta dobbel dose krom. En dose tidlig på dagen og en dose midt på dagen.

Jobb med hodet ditt, for. Eks. akupunktur.

Eller du kan legge deg inn på en klinikk med fokus på livstilsendring.

Anonymous poster hash: bc428...a55

Skrevet

Ikke akupunktur. Jeg mener hypnose.

Skrevet

Skrevet

Samme her, ikke overvektig enda, men på rett veg. I tillegg sitter jeg i permisjon med baby som virkelig HATER vogn, ergo ingen turer, har ikke barnevakt for å trene og eneste måte å roe ned babyen på er å sitte i sofaen og bysse. Argh.

Anonymous poster hash: 6d5f3...a04
Skrevet

Samme her, ikke overvektig enda, men på rett veg. I tillegg sitter jeg i permisjon med baby som virkelig HATER vogn, ergo ingen turer, har ikke barnevakt for å trene og eneste måte å roe ned babyen på er å sitte i sofaen og bysse. Argh.

Bæresele??

Anonymous poster hash: 13bbe...2a3

Skrevet

Gå på treningssenter med barnepass. De er ofte superflinke med babyer. 

Anonymous poster hash: bc0f3...6f5

Skrevet

Jeg spyr av meg selv! Jeg dytter i meg så store mengder mat og sukker at jeg blir forbanna på meg selv! Idag har jeg spist 2 skiver med tjukt lag smør og nugatti, 3 poser baconsnascks (de små), 2 daimsjokolader, 3 stykker Gordon Blue (fritert kylling med ost og skinke inni), pommes frites, drukket 4-5 bokser Battery og 4-5 bokser med brus. Jeg er så kvalm og hver eneste kveld spiser jeg til jeg blir kvalm.

Jeg begynner å bli så deprimert. Jeg ser at jeg blir større dag for dag og kjenner kroppen blir større, mer kvapsete og ekkel. Jeg kjedespiser! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bryte mønsteret. Jeg kommer meg ikke opp fra sofaen og de dagene jeg faktisk trener så må jeg spise møkk etterpå fordi jeg kjeder meg, men klarer ikke gjøre noe fordi jeg er lat.

Jeg vil ikke bli tjukk igjen! Jeg har gått ned 10 kg. og vil ikke gå de opp igjen! Jeg vil ned de siste 5 kiloene. Jeg har prøvd meg på all verdens dietter og betalt haugevis for noe jeg ikke klarer å følge i mer enn 3-4 dager før jeg faller tilbake og må ha godteri og dritt.

Jeg trenger seriøst hjelp, et sprak i ræva, noen å gjøre det sammen med. Akkurat nå sitter jeg og er kvalm fordi jeg har spist så mye. Ikke tør jeg å ha sex med mannen min lenger heller for jeg føler meg så stygg og jævlig og jeg håper det blir en kald sommer så jeg kan gå i gensere og jakke :(

Hvor bor du hi? Jeg kunne tenke meg en venninne å bytte motivasjon med :)

Anonymous poster hash: 29fd8...669

Skrevet

Hva med hard jobb? Hypnose du. Jeg har stor tro på å brette opp ermene og jobbe som f. Med psyken, med avhengigheten til mat, med kjedsomheten, vekta osv
Skrevet

Hvor bor du hi? Jeg kunne tenke meg en venninne å bytte motivasjon med :)

Anonymous poster hash: 29fd8...669

Bor i Østfold

Skrevet

Du høres fin ut du HI! Liker folk som skeier ut litt... ikke er så superstrenge, selvhøytidelige... kos deg, så tar du deg heller en gåtur i morgen! 

Bedre være som deg, enn helt natziiiii så andre her!

Anonymous poster hash: f3a50...b4f
Skrevet

Eller du kan legge deg inn på en klinikk med fokus på livstilsendring.Anonymous poster hash: bc428...a55

hahaha, flirte litt av kommentaren "jobb med hodet ditt,feks akupunktur"....ikke det beste steder for nåler det vel!? :P

Anonymous poster hash: 4f055...881

Skrevet

Her koster det 500 kroner i måneden, og det har vi faktisk ikke råd til...

Skrevet

Du høres fin ut du HI! Liker folk som skeier ut litt... ikke er så superstrenge, selvhøytidelige... kos deg, så tar du deg heller en gåtur i morgen! 

Så lenge man ikke er overvektig, så fikk jeg fortalt av mine mange kompiser at menn liker bedre kvinner som SPISER, som virkelig kan kose seg med en burger i ny og ne, enn de som sitter og pirker i salaten under romantisk middag for å så sjekke kalorier i det de akkurat har spist, på mobilappen sin. Altså, nå snakker jeg ikke om overvektige a la BMI på 28-30, men damer med former med normal BMI.

Skrevet

Bæresele??

Anonymous poster hash: 13bbe...2a3

Har et ryggproblem som gjør at jeg ikke kan bære noe på magen, kun lett sekk på ryggen hvis jeg skal på tur med de store barna (legens ord). Kan bli sittende i rullestol hvis jeg overbelaster ryggen feil, etter fire fødsler er bekkenet blitt helt ødelagt og tåler ingenting.

Skrevet

Ikke tenk på deg selv på den måten.

Du er helt sikkert flott 😊

Man skal kose seg når man spiser, ikke angre etterpå!

Hva med å starte å kutte ut usunn mat på hverdager, og få lov å spise godis i helgene? Vet det hjelper for mange 😀

Anonymous poster hash: 2bcc0...837

Skrevet

Det høres ut som en obsession. Du føler at du ikke har noe valg/kontroll og at du må spise de tingene..

Den gode nyheten er at det er enklere enn du tror/føler det å stoppe. Og du kan få det til :)

Først og fremst ikke kjøp inn de tingene så du ikke har det hjemme.

Jeg er helt sikker på at du klarer å ta kontroll over dette, det første steget er at du må tro det selv, at du klarer det. Smil til deg selv i speilet og si at i dag er første dagen i resten av mitt (flotte) liv :)

Stor styrkeklem

Anonymous poster hash: cccb0...9a9

Skrevet

Så lenge man ikke er overvektig, så fikk jeg fortalt av mine mange kompiser at menn liker bedre kvinner som SPISER, som virkelig kan kose seg med en burger i ny og ne, enn de som sitter og pirker i salaten under romantisk middag for å så sjekke kalorier i det de akkurat har spist, på mobilappen sin. Altså, nå snakker jeg ikke om overvektige a la BMI på 28-30, men damer med former med normal BMI.

men HI spiser jo ikke, hun hiver seg over all slags mat! Det er en stor mellomting mellom det å kaste i seg enormt med mat som man ikke trenger og det å pirke i salaten!

Det HI gjør er ikke bra, det er rett og slett søppelmat hun kaster i seg.

HI,begynn med å bytte ut noe av det du spiser med noe sunnere, og sakte men sikkert så blir det du spier byttet ut med noe som er bra for deg istedet for søppel som kroppen ikke trenger. Bedre å kjedespise gulerøtter , mørk sjokolade eller nøtter istedet for nugatti og baconcrisp!

Anonymous poster hash: af8a8...b7c

Skrevet

Det er nok mange flere enn deg som har det slik - og akkurat nå er jeg også en av dem. I tillegg er jeg gravid, og kjenner på utrolig dårlig samvittighet hver eneste dag.

Så nå vil jeg ta meg sammen. Orker rett og slett ikke å kjenne meg så dårlig lenger. Inn med sunn og god mat, ut med alt av godis og annet.. 

Anonymous poster hash: ef237...afc
Skrevet

Husk at sukker og usunn kost faktisk forandrer psyken, og gjør deg deprimert og lavstemt. Så det er en ond sirkel!

Hva gir deg energi? Hva gir deg en god følelse? Prøv å hold deg til dette!:) Du kan skeie ut litt og kose deg nå og da, ingen problem i det!:) Men prøv å holde en livsstil som i føler e BRA for deg:)

Anonymous poster hash: 48eb0...4a8

Skrevet

Her koster det 500 kroner i måneden, og det har vi faktisk ikke råd til...

Men bruke mange hundre kroner på usunn mat i mnd, det har du råd til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...