Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Bomull gjør jo ikke det, men du tenkte kanskje ull. Da liker jeg best alpakka. Anonymous poster hash: fab11...414
Superdolly Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Kommer jo an på hva du tenker på. Bomull er garantert kløfritt, selvsagt. Personlig synes jeg babyull er bedre enn alpakka, men dt er stor forskjell på ulike alpakkakvaliteter også. Kanskje du kan si noe om hva du skal strikke, og hvilket materiale du tenkte på?
Iiiiik Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Hvis det ikke skal klø og stikke i det hele tatt, men samtidig være ull, ville jeg valgt babyull. Det er imidlertid tynt, så det spørs jo hva du skal ha det til.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Drops har noen veldig fine garn som ikke klør. De er veldig fine. Merino extra fine og Drops baby Merino Anonymous poster hash: a3ab5...faa
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Babysilk fra du store alpakka Anonymous poster hash: 2ac16...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå