Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Noen som kan det andre verset på denne sangen? Anonymous poster hash: 3d082...882
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Hva sier den kua som går i enga? Møø Og hanen som galer i sky? Kykkeliky Hva sier den grisen som bor i bingen? Nøff nøff Og sauen som beiter i ly? Bæææ Er sånn jeg har lært den hvertfall vet ikke om det er et helt vers til Anonymous poster hash: 18d15...4cd
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Hva sier den kua som går i enga? Møø Og hanen som galer i sky? Kykkeliky Hva sier den grisen som bor i bingen? Nøff nøff Og sauen som beiter i ly? Bæææ Er sånn jeg har lært den hvertfall vet ikke om det er et helt vers til Anonymous poster hash: 18d15...4cd Li, mente jeg selvfølgelig! Anonymous poster hash: 18d15...4cd
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Har hørt ett annet vers med katten, hunden og anda tror jeg. Men klarer ikke huske hvilken rekkefølge og hva deb siste linja er. Anonymous poster hash: 3d082...882
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Hva sier den katten som går i gresset? Mjau Og hesten som traver i vei? Iiih Ja hva sier alle disse dyra? De prøver å prate med deg! Anonymous poster hash: fca44...403
stratosku Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Hva sier den kua som går i enga? ”Møøø” Og hanen som galer i sky? "kykkeliky" Hva sier den grisen som går i bingen? ”Nøff, nøff!” Og sauen som beiter i li? "bææ" Hva sier den lille kattepusen? "mjau, mjau" Og hunden som bjeffer mot deg? "voff, voff" Hva sier den lille gule kylling? "pip, pip" Og anden som svømmer i vei? "kvakk, kvakk" Hva sier den hunden som står på tunet? "voff, voff" Og hesten som traver i vei? "hiihii" Hva sier da alle disse dyra?De prøver å prate med deg, tjohei!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Det var det. Tusen takk 😊 Anonymous poster hash: 3d082...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå