Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Jeg leste for en tid tilbake en artikkel hvor det stod at kvikk lunsj selges i enkelte britiske dagligvareforretninger. Det har jeg aldri sett. Er det jeg som er blind, har dere andre en hemmelighet å dele med meg? Anonymous poster hash: fafd6...f6a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 KitKat og Kvikk Lunsj er jo omtrent det same 😊 Det er helt feil. Kitkat er helt annerledes på smak. Anonymous poster hash: b7dc9...a04
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Nei, ikke i nærheten av å smake likt! Anonymous poster hash: fafd6...f6a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Hva skal du med kvikklunsj? Usunn dritt som er proppet med palmeolje? KitKat smaker annerledes ja, men er fri for palmeolje. Forstår ikke hvorfor man skal ta det mest usunne fra norsk "kultur" og lete seg fordervet etter det i utlandet. Anonymous poster hash: 26264...879
Elsker livet Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Hva skal du med kvikklunsj? Usunn dritt som er proppet med palmeolje? KitKat smaker annerledes ja, men er fri for palmeolje. Forstår ikke hvorfor man skal ta det mest usunne fra norsk "kultur" og lete seg fordervet etter det i utlandet. Anonymous poster hash: 26264...879 Fordi det er godt? Har ikke noe sunnhetsstempel verken kitkat eller kvikklunsj uansett.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 ?? kvikk lunsj = rask lunsj Kvikklunsj = sjokolade Kit Kat er det nærmeste du kommer Kvikklunsj, men er ikke identisk akkurat Anonymous poster hash: 12ed5...8f2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Hva skal du med kvikklunsj? Usunn dritt som er proppet med palmeolje? KitKat smaker annerledes ja, men er fri for palmeolje. Forstår ikke hvorfor man skal ta det mest usunne fra norsk "kultur" og lete seg fordervet etter det i utlandet. Anonymous poster hash: 26264...879 Det driter jeg rett og slett i. Kvikk Lunsj er godt, og kostholdet mitt er optimalt ellers. Anonymous poster hash: fafd6...f6a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 ?? kvikk lunsj = rask lunsj Kvikklunsj = sjokolade Kit Kat er det nærmeste du kommer Kvikklunsj, men er ikke identisk akkurat Anonymous poster hash: 12ed5...8f2 Sjokoladen heter Kvikk Lunsj, og du har nok klart å gjette deg frem til betydningen, ja. Anonymous poster hash: fafd6...f6a
Tjofsen Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 Hva skal du med kvikklunsj? Usunn dritt som er proppet med palmeolje? KitKat smaker annerledes ja, men er fri for palmeolje. Forstår ikke hvorfor man skal ta det mest usunne fra norsk "kultur" og lete seg fordervet etter det i utlandet. Anonymous poster hash: 26264...879 De har fjernet palmeoljen fra den sjokoladen nå.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #11 Skrevet 21. juni 2015 Hva skal du med kvikklunsj? Usunn dritt som er proppet med palmeolje? KitKat smaker annerledes ja, men er fri for palmeolje. Forstår ikke hvorfor man skal ta det mest usunne fra norsk "kultur" og lete seg fordervet etter det i utlandet. Anonymous poster hash: 26264...879 Det er flere store miljøorganisasjoner som sier at boikott av palmeolje ikke er veien å gå. For øvrig er det slik at Mondelez (som bl.a. eier Freia) kommer til å ha sertifisert palmeolje i alle sine produkter innen utgangen av 2015... Anonymous poster hash: 6d123...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå