Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg har nylig flyttet til Oslo, fra Nannestad. Jeg trenger å bytte fastlege for å slippe og måtte reise så langt. Jeg har hatt den samme fastlegen i lang tid og fått god kontakt med dette mennesket.

Han kjenner meg veldig godt og er klar over mine problemer og lignende. Jeg får endel medisiner til tider hvor jeg har det som værst, og trenger en lege som ikke endrer på medisinene mine. Det har tatt meg lang tid å få justert bruken av medisiner sånn at jeg er får det jeg trenger av legen,

Finnes det noen som vet om en lege som ikke er redd for å skrive ut medisiner, uten å endre på typen tabletter?

På forhånd,

Takk

Skrevet

Da jeg bodde i Oslo hadde jeg en som het Odd Bøyesen på markveien legesenter på Grynerløkka, han er helt super. Men en somlekppp som bruker lang tid på pasientene så er veldig lang ventetid på venterommet, anbefaler legetime tidlig på dagen. Han er ganske populær så ikke sikkert han har kapasitet. Men skader ikke å prøve. Han er voksen , rundt seksti, han har masse humor :)

Anonymous poster hash: 7cc31...4d7

Skrevet

Fagerborglegene er supre. Alltid time på dagen om noe haster

Anonymous poster hash: 7614f...d01
Skrevet

Da jeg bodde i Oslo hadde jeg en som het Odd Bøyesen på markveien legesenter på Grynerløkka, han er helt super. Men en somlekppp som bruker lang tid på pasientene så er veldig lang ventetid på venterommet, anbefaler legetime tidlig på dagen. Han er ganske populær så ikke sikkert han har kapasitet. Men skader ikke å prøve. Han er voksen , rundt seksti, han har masse humor :)

Anonymous poster hash: 7cc31...4d7

Han er super da! Har samme legekontor, så har vært hos han et par ganger når fastlegen ikke har vært der. Veldig fornøyd med det legekontoret, selv om min opprinnelige fastlege ikke er der lengre.

Anonymous poster hash: 56d27...ff3

Skrevet

Ta en titt på www.legelisten.no De fleste leger har fått omtaler der.

Anonymous poster hash: bb527...0a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...