Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Jeg har så vidt begynt å skimte lyset i enden av tunnelen... Og, jeg tillater meg å drømme om tilværelsen etter at graviditeten er overstått😊

Hva gleder du deg mest til??

Her er min lille liste:

- møte babyen( selvsagt)

- ta en iskald corona med lime i kveldsolen

- løpe en lang tur i solen

- komme inn i mine vanlige klær

- drikke et glass rødvin mens jeg lager middag uten å være kvalm!!

- se eldstemann vise kjærlighet til den lille❤️

Fortsetter under...

Ja kanskje ikke så dumt å fokusere litt på det positive :)

-å ikke være gravid lenger

- å hilse på den lille

-å ikke ha vondt bekken og vond rygg

-spise salami på brødskiva

-spise blåmuggost og spekeskinke

-ta meg et glass rødvin, en kald øl i sola ja :)

- å få energien tilbake

- å se hvordan storebror reagerer på babyen

-gleder meg også til en løpetur, men tipper det tar litt tid før bekkenet tillater det

Hehe, motvekt til klagetråden min :P

Gleder meg stort til å treffe mini❤️

Å se mannen min sammen med sønnen vår❤️❤️❤️

Få kroppen min tilbake

Kunne spise normale voksenporsjoner uten å spy

Å ikke trenge å sove så mye og ikke minst ha overskudd og energi igjen

Å kunne få på meg skinnyjeansene mine igjen

Å nippe til en god mørk rom

Å ikke tisse hvert 5. minutt(!!!)

Å bli kvitt alt vannet i kroppen som gjør at jeg nå beveger meg like grasiøst som en pingvin

Oh, en til; er spent på om mini blir en kickboxer når han blir større for det føles virkelig sånn ut med de sinnsyke knytteneve slagene og steinharde sparkene :P

Endret av Me2u

Hehe, motvekt ja..- vi trenger virkelig å kunne klage uten å føle oss som sytepaver- og det finnes i grunn bare andre gravide som vet hvordan det er..

Det er lett å bli litt motløs av og til- og da hjelper det kanskje litt å huske på alt vi kan glede oss til- for det er ikke lenge igjen, selv om det føles sånn i blant..

Drikke et glass rødvin en lørdagskveld, et glass iskalt musserende i kveldssolen.

Ligge på magen, ikke ha vondt i ryggen mer, klare å bøye meg ned å ha på sokkene uten videre styr, komme meg inn i vanlige klær igjen, ha kroppen min for meg selv, trene meg i form igjen. Åh, som jeg gleder meg!!! Det å se babyen og alt sier seg jo selv føler jeg ;)

Hva med å lakkere tånegler, hahaha- jeg prøvde i går- klarte to tær og da var det stor akrobatikk ute og gikk!!

Snu meg i sengen uten å føle meg som en hvalross- kunne sove uten et tonn med puter her og der!😊

Annonse

Jeg gleder meg til (sånn bortsett fra å møte lillekaren i magen):

- å ha kroppen min for meg selv igjen

- slippe å tisse fire ganger hver natt

- spise brie, spekeskinke og salami

- kunne gå opp en bakke uten å miste pusten

- komme opp av sofaen uten å lage stønnelyder

- slippe å drikke halsbrann cocktail som smaker bodylotion (jeg har for øvrig aldri smakt bodylotion, men tipper det er sånn det smaker)

- gå på tur med vogn igjen - det er koselig!:)

Anonymous poster hash: edc6c...f7f

Hva med å lakkere tånegler, hahaha- jeg prøvde i går- klarte to tær og da var det stor akrobatikk ute og gikk!!

Snu meg i sengen uten å føle meg som en hvalross- kunne sove uten et tonn med puter her og der!😊

Eller støttestrømper :P Krever mye å dra de lange og trange greiene på! Hveser og peser :P

-å ta på sokker uten problem

-barbere legger og nedi der uten problem

-ta et glass vin eller øl

-ligge på magen

-trene/løpe

-bli kvitt bekken- og ryggsmerter

-slippe å bli så ofte tissatrang

-normale klær igjen

-skal amme denne gangen også, men likevel får man jo fred (ingen spark eller hikking inni kroppen som gjør meg søvnløs)

-bli kvitt vannet og hovenheten i kroppen

-få normalisert huden min fra knusktørr til normal/fet igjen

+alt det med å møte baby og se henne sammen med resten av familien selvfølgelig, no need to say. Lurer sånn på hvordan hun ser ut og hvordan fødselen blir osv

Annonse

Ikke for å være en gledesdreper, men er en stund til man får kroppen for seg selv igjen hvis man skal amme ;) Man gjør jo ikke stort annet i starten!

Men jeg slipper masse vann i kroppen og en hysterisk ninjababy som sparker meg overalt innvendig! :P

Ikke for å være en gledesdreper, men er en stund til man får kroppen for seg selv igjen hvis man skal amme ;) Man gjør jo ikke stort annet i starten!

Men jeg slipper masse vann i kroppen og en hysterisk ninjababy som sparker meg overalt innvendig! :P

Sant nok :-)

PS.. Brie kan dere spise nå er ikke mangen som er upasturiserte som er fyfy

Det er frarådet å spise myke lagrede oster, selv om de er laget av pasteurisert melk. Sjansen for listeria er uhyre liten da, tror det er mange land som ikke har det rådet, men skulle det finnes bakterier har de veldig gode vekstforhold i slike typer oster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...