Gå til innhold

Mister følelsene for mannen etter SA.

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vell det meste...

Jeg er for det meste sur på han og kjenner ikke på at jeg bryr meg så mye lenger. Veldig rart for jeg har vært storm forelsket helt til jeg begynte å blø. Vi krangler nesten aldri.

Det var som å slå av en bryter. Og nå er det krangling hver dag og jeg prøver å være mest mulig ute av huset.

Noen som har opplevd det samme? Går det over?

Er redd for at det aldring blir bra igjen....

Anonymous poster hash: bf593...0f2

Fortsetter under...

Huffda, det hørtes ikke noe bra ut :( men enig med henne over her, det høres ut som det er en slags sorgreaksjon du går igjennom. Tror nok at det er viktig at dere snakker sammen, det er sikkert ikke lett for kjæresten din heller, og det hjelper sikkert ikke på at du distanserer deg i tillegg!

Jeg opplever det samme som deg. Det er kanskje en sorgreaksjon, som flere sier her. Håper det går over snart. Mannen får skylden for alt som ikke går som det skal og jeg er generelt i dårlig humør. I tillegg er jeg veldig kroppslig sliten liksom, bare å gå opp en trapp er slitsomt, akkurat som om man har hatt en veldig tung treningsøkt rett før og går opp en trapp... bah! Følr kroppen min svikter og mannen er dum (han er jo egentlig ikke det da)... håper det blir bedre for oss begge snart ♡

Anonymous poster hash: f7355...13b

Annonse

Jeg opplever det samme som deg. Det er kanskje en sorgreaksjon, som flere sier her. Håper det går over snart. Mannen får skylden for alt som ikke går som det skal og jeg er generelt i dårlig humør. I tillegg er jeg veldig kroppslig sliten liksom, bare å gå opp en trapp er slitsomt, akkurat som om man har hatt en veldig tung treningsøkt rett før og går opp en trapp... bah! Følr kroppen min svikter og mannen er dum (han er jo egentlig ikke det da)... håper det blir bedre for oss begge snart ♡

Anonymous poster hash: f7355...13b

Det var som å høre meg selv 😂

Ja håper det går over snart for oss begge. Det var godt å høre at det ikke er bare meg. Veldig tunge dager og mye uro i hjemmet. I dag har jeg tilbrakt noen timer ute i skogen bare for å være i fred. Det hjalp faktisk 😊 har fått tengt litt og det var godt å komme hjem igjen. Så nå ser jeg litt lysere på det.

Jeg krysser fingrene for oss 😉

Anonymous poster hash: bf593...0f2

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...