Gå til innhold

Søknad som assistent i barnehage

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som vikar i en bhg der jeg trives veldig godt. Nå utlyses det stillinger med fast ansettelse i samme bhg og jeg skal søke. Jeg har et godt forhold til styrer i bhg, men føler at hun ikke kjenner meg så godt og vet hvor god jobb jeg gjør. Har dere noen tips til hva jeg kan ta med i søknaden for å ha størst mulig sjanse til å få fast jobb? Veldig glad for svar:)

Anonymous poster hash: a59c6...fe8

Fortsetter under...

Jeg jobber som vikar i en bhg der jeg trives veldig godt. Nå utlyses det stillinger med fast ansettelse i samme bhg og jeg skal søke. Jeg har et godt forhold til styrer i bhg, men føler at hun ikke kjenner meg så godt og vet hvor god jobb jeg gjør. Har dere noen tips til hva jeg kan ta med i søknaden for å ha størst mulig sjanse til å få fast jobb? Veldig glad for svar:)

Anonymous poster hash: a59c6...fe8

Jeg tror at hvis du allerede jobber der som vikar så har det ikke så mye å si hva som står i søknaden din. Den beste søknaden du kan få er om dine kolleger ønsker å ha deg der og forteller det til styrer.

Jeg jobber som pedleder i barnehage selv, og styrer snakker alltid med pedlederene når vikarer tilbys faste stillinger. Vi vet hvem som passer godt inn og gjør en god jobb, og noen ganger så har styrer et annet inntrykk enn det vi har.

Anonymous poster hash: 4754c...1fd

Hold språket formelt. Du kan skrive noe som dette: "Jeg har jobbet som vikar i Bamsestua barnehage siden januar 2015 og kjenner derfor til barnehagens overordnede mål og retningslinjer. Mitt arbeid har gitt meg innsikt i barns medvirkning og dannelse samt kompetanse til å møte barn på deres premisser. "

Dette viser at du har reflektert over dagligdagse situasjoner i tillegg til de overordnede målene for barnehagen. Lojalitet er også viktig!

Anonymous poster hash: 922e6...0c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...