Gå til innhold

Hvor tidlig er det greit å klippe plenen på en lørdag.

Anbefalte innlegg

Det er lørdag, og klokken er 08:40.

Sitter og har egentlig veldig lyst til å gå ut å klippe plenen vår.

Bor i rekkehus hvor alle soverom er vendt ut mot plenen vår, men den andre veien.

Nabo barna er allerede ute på trampolinen.

Er det greit å gå ut og klippe plenen, eller bør jeg vente litt

Anonymous poster hash: c7d82...559

Fortsetter under...

Jeg synes etter kl 12, til nøds kl 11 om du ikke kan vente lenger.

Jeg hadde blitt rimelig sur om en nabo begynte å klippe plenen så tidlig som kl 9, og 10. Alt for tidlig.

Anonymous poster hash: 58f0e...e6b

Hadde det hvert greit for deg å klippe plenen før ni hvis en nabo gjorde det samme?

Anonymous poster hash: f2e5d...fcd

Siden romerommene ikke er vendt ut mot plenene ville jeg ikke ha blitt forstyrret på en plagsom måte om så naboen hatte klipt plenen kl 6 dersom han ønsker det..

HI

Anonymous poster hash: c7d82...559

Annonse

Hehehe... Sitter med samme "dilemma" selv, sitter bare og venter på at klokka skal bli over 10 sånn at jeg kan få klipt plenen.

Eller, jeg venter til 10 og ser an aktiviteten i gata. Om det virker som alle er oppe og i gang så klipper jeg kl 10, hvis ikke venter jeg nok til kl 11 ;)

Anonymous poster hash: 53560...391

På landet med større avstand mellom husa hadde det gått fint kl 8. Men når det er så tett som hos deg, ville jeg nok ha ventet til 10. En ting er hva som er lov, men hadde ikke ville irritert folk, hvis det kunne blitt unngått.

Anonymous poster hash: 8b67f...d32

Det er lørdag, og klokken er 08:40.Sitter og har egentlig veldig lyst til å gå ut å klippe plenen vår.Bor i rekkehus hvor alle soverom er vendt ut mot plenen vår, men den andre veien.Nabo barna er allerede ute på trampolinen. Er det greit å gå ut og klippe plenen, eller bør jeg vente litt Anonymous poster hash: c7d82...559

Tar du hensyn venter du til rundt 11, driter du i naboene så kjør på.

Jeg ble vekt av et par hylende og brølende unger for en time siden. Jeg kjente et ørlite hat mot foreldrene i det jeg skjønte hvorfor jeg våknet så tidlig. Det er lov å ta hensyn til at helgen er eneste muligheten til å få hentet inn litt søvn for de fleste.

Mine barn har aldri fått gått ut før tidligst kl 10 på helg. Og har de laget støy og bråk før 11, så har de fått tilsnakk.

Anonymous poster hash: 7922e...a85

Annonse

Fra kl 10 etter min mening. Reglene sier at man kan begynne tidligere, men så kan man velge om man vil være en god nabo eller ikke;)Anonymous poster hash: 1dcbb...2b0

Ikke regler alle steder...

Anonymous poster hash: 32e25...e3e

Fra kl 10 etter min mening. Reglene sier at man kan begynne tidligere, men så kan man velge om man vil være en god nabo eller ikke;)Anonymous poster hash: 1dcbb...2b0

Ikke regler alle steder...

Anonymous poster hash: 32e25...e3e

Så du egentlig hva hun skrev?

Og jo det er felles regler for hele Norge uansett hvor du bor, men så har du de som tar mer hensyn.

Anonymous poster hash: 2c5a1...c88

Det er lørdag, og klokken er 08:40.Sitter og har egentlig veldig lyst til å gå ut å klippe plenen vår.Bor i rekkehus hvor alle soverom er vendt ut mot plenen vår, men den andre veien.Nabo barna er allerede ute på trampolinen. Er det greit å gå ut og klippe plenen, eller bør jeg vente litt Anonymous poster hash: c7d82...559

Tar du hensyn venter du til rundt 11, driter du i naboene så kjør på.

Jeg ble vekt av et par hylende og brølende unger for en time siden. Jeg kjente et ørlite hat mot foreldrene i det jeg skjønte hvorfor jeg våknet så tidlig. Det er lov å ta hensyn til at helgen er eneste muligheten til å få hentet inn litt søvn for de fleste.

Mine barn har aldri fått gått ut før tidligst kl 10 på helg. Og har de laget støy og bråk før 11, så har de fått tilsnakk.

Anonymous poster hash: 7922e...a85

Du får ikke hentet inn søvn igjen.

Her var vi ute litt 0830 idag. Det er strålende sol og 20 grader ute. Gidder ikke å vente til midt på dagen før vi kan gå ut å nyte sola.

Jeg skulle gjerne ønske jeg kunne sove lenge altså så skjønner for all del det. Men det er arbeidsdag på en lørdag så da syns jeg ikke man behøver å ta det hensynet. Og skal man få gjort noe ute så må man begynne tidlig til tider.

Kl 08 er det helt ok på en lørdag. Søndag ville jeg ikke gjort mye som bråkte mye.

Anonymous poster hash: fe117...7d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...