Gå til innhold

Litt redd for bomtur til føden..

Anbefalte innlegg

Har rier, tror jeg... Vet at maserier også kan være intense. Men nå har jeg hatt rier siden kl. 00.30. De startet med 10-12 min. mellom. Nå for en time siden har det vært 5-6 min. mellom. Jeg må knipe øynene igjen, bare puste. De varer ca. 50 sek.

Over hvor lang periode burde det være 5 min. mellom før jeg ringer føden?

2. gangsfødende.

Anonymous poster hash: e4f26...910

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221848-litt-redd-for-bomtur-til-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo jeg har snakket med dem. Men de ber meg jo vurdere det selv. Det syns jeg er litt vanskelig når jeg ikke har hatt noen undersøkelse. Så jeg vet ikke hvordan det ligger an.

Spesielt siden jeg sist hadde så intense maserier uten effekt. Fikk bare beskjed om at når det ikke er greit å være hjemme lengere kan jeg komme. Komme for en undersøkelse ville de ikke at jeg skulle.

Tenk hvis jeg bare er pysete liksom :P Men de er vonde, syns jeg.

Takk for svar og lykkeønsking! :)

Anonymous poster hash: e4f26...910

Hvis det er så vondt at du ikke får sove burde du kanskje ta en tur til føden. Som Me2u skriver, da får du om ikke annet en stikkpille så du får sovet. Du trenger all den hvilen du kan få når fødselen setter skikkelig igang (hvis den ikke er igang allerede). Ikke minst etterpå, når babyen har kommet 😊

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...