Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Erfaringer? Gjerne sammenlignet med ikea-kjøkken? Evt erfaring med andre typer som ligger i samme prisklasse? Vurderer epoq da vi ikke har ikea i byen vi bor i. Ser for meg det blir enklere når man har en fysisk butikk å forholde seg til. Anonymous poster hash: ef46f...37c
BareMas Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Vi har nettopp bestilt oss kjøkken fra epoq, opplevde servicen hos Elkjøp ved tegning og bestilling var langt bedre enn hos ikea. Men det er dessverre så langt min erfaring med epoq går.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Vi har nettopp bestilt oss kjøkken fra epoq, opplevde servicen hos Elkjøp ved tegning og bestilling var langt bedre enn hos ikea. Men det er dessverre så langt min erfaring med epoq går. Ja, vi er ikke særlig erfarne i forhold til oppussing. Dette blir vårt første store prosjekt. Ser for meg at det er helt nødvendig for oss med hjelp til tegning og bestilling for å få med oss alt. Tenker da at det er en fordel med en fysisk butikk for vi kan snakke med folk som har peiling. Lykke til med kjøkkenbygging Anonymous poster hash: ef46f...37c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Jeg holder en knapp på ikea. Har til gode å se et ordentlig kjøkken fra epoq. De i butikkene ser skranglete ut, og det gjør også min svogers. Anonymous poster hash: b915f...766
klg,2 boys now:) Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Vårt kjøkken er en kombinasjon.epoq er vanskeligere og mere tungvint bruksanvisning. Kvaliteten er vel hakke under IKEA.vi har overskap fra epoq.skuffene synes jeg var dårligere kvalitet enn IKEA.
Camillaen85 Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Vi er straks ferdige med oppussing av kjøkken og har valgt Epoq! Så langt veldig fornøyd med alt fra tegning hos Elkjøp, levering og hjelp underveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå