Gå til innhold

Noen som har tatt ut egg? Ønsker å bli donor og ønsker litt info og tips

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har donert bort egg som kan fortelle med litt? Jeg er ferdig med barn selv, og kunne gjerne tenke meg å hjelpe noen som trenger det med egg. Men så lurer jeg litt på hvordan dette fungerer rent praktisk i og med at jeg bor i Norge, hvordan jeg finner noen som ønsker egg, hvilke land det er lurt å gjøre dette i, hvor lang er prosessen (jeg er i full jobb, så må nok ta meg noe fri), hvordan er hormonbehandlingen, hvor sterke smerter i forbindelse med uttak...

Anonymous poster hash: 50d33...7af
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har ingen svar til deg, og tror ikke så ange nordmenn har gjort dette siden drt ikke hår i norge. Om du er på fb så søk på eggdonasjon (ægdonation)åså finnes det grupper, det er jo bla mulig i danmark :-)

• 1 måned senere...

Hei HI, fantastisk av deg at du ønsker å gjøre dette! :) Siden det ikke er lov i Norge i dag, tror jeg du bør kontakte klinikker i utlandet, som f eks kanskje i Danmark, Polen... Eller finne en norsk dame som inderlig ønsker egg fra en annen norsk dame - som hun kanskje til og med kan møte først? Da kan dere jo sammen finne en klinikk i utlandet som vil hjelpe dere. Jeg ønsker sterkt eggdonasjon selv :)

Anonymous poster hash: 099a9...77c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...