Gå til innhold

Dere som bruker lilla shampo og balsam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere hansker?

Jeg gjorde det, var redd for å bli lilla på hendene, men jeg syns det var utrolig vanskelig å vite om jeg hadde shamponert nok.

Anonymous poster hash: 48183...dd2

Fortsetter under...

Skrevet

Det trengs ikke, med mindre du er veldig tørr på hendene og skal på noe spesielt, også kommer det jo ann på hvilken sølvshampo du bruker :)

Skrevet

Det trengs ikke, med mindre du er veldig tørr på hendene og skal på noe spesielt, også kommer det jo ann på hvilken sølvshampo du bruker :)

Takk for svar. Jeg bruker Joico sin.

hi

Skrevet

hi

Den er sterk, men prøv en gang uten hansker så ser du om det trengs eller ikke :)

Skrevet

Hvorfor bruker dere lilla sjampo og balsam? :klo:

- hilsen uvitende som ikke følger med

Anonymous poster hash: 4420c...587
Skrevet

Om man har blondt hår bør man bruke det innimellom da det fjerner gule toner :)

Annonse

Skrevet

hi

Den er sterk, men prøv en gang uten hansker så ser du om det trengs eller ikke :)

Takk for svar :) Jeg får prøve, men det får bli om 1,5 uke, skal i bryllup neste helg og vil ikke risikere lilla hender 😆 Shampoen var nemlig ekstremt lilla 😱

hi

Skrevet

Om man har blondt hår bør man bruke det innimellom da det fjerner gule toner :)

Aha... takk for svar :)

Jeg har ikke vært naturlig blond siden jeg var 14 år, så sikkert derfor jeg ikke har fått med meg det. Det blonde ble naturlig mørkt... og nå på god vei til å bli grått. Men den lilla sjampoen virker sikkert ikke på det grå ;)

Anonymous poster hash: 4420c...587

Skrevet

Jeg passer på å vaske håret først og deretter hender og kropp. Jeg blir veldig lilla pga tørr hud så såpe må til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...