Gå til innhold

Ul viste nakkefold på 3,4mm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for svar allesammen <3 Det har hjulpet veldig! :) 

hi

Anonymous poster hash: 8faca...c66
  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått svar på duotesten. Den viste 1:528 på downs. Synes ikke det var så veldig godt tall egentlig :/ 

1:2600 og 1:6000 å noe på de andre to trisomiene 

Hi

Gammel tråd, men forrige uke fikk jeg beskjed om at nakkefolden var på 6,3mm og lite neseben. Vi venter på svar av morkakeprøve denne uka. Jeg fikk beskjed om 1:4 sjanse for down syndrom. Den følelsen er vondt å ha!

Skrevet

Har fått svar på duotesten. Den viste 1:528 på downs. Synes ikke det var så veldig godt tall egentlig :/

Hi

Gammel tråd, men forrige uke fikk jeg beskjed om at nakkefolden var på 6,3mm og lite neseben. Vi venter på svar av morkakeprøve denne uka. Jeg fikk beskjed om 1:4 sjanse for down syndrom. Den følelsen er vondt å ha!

To søstre (som nå er blitt gamle damer) i vår familie fikk hvert sitt annerledesbarn. Den ene hadde downs. Var en solstråle av dimensjoner og en helt herlig gutt! Han døde dessverre for et par år siden (som voksen). Den andre var autist. Hun hadde, og har fortsatt, store problemer. Er paranoid, kommer stadig med trusler mot alt og alle, og må ha døgnkontinuerlig oppfølging. Hun er hardt rammet. Poenget mitt er at det er ikke alt som kan sees på ultralyd. Narn med downs kan få gode liv, og være en stor berikelse for dem rundt seg. De gir en påminnelse om hva som egentlig er viktig i livet.

Anonymous poster hash: c9317...c72

Skrevet

Hvor tidlig kan man sjekke denne nakkefolden ? Og gjør alle det ? Eller må man privat ?

Får man automatisk tilbud om fostervannsprøve ved så og så høy nakkefold ?

Anonymous poster hash: 7c871...66d
Skrevet

Dette var min tråd :) Jenta mi er nå litt over 2mnd, og HELT FRISK!! :D <3 <3 Nydelig, snill og veldig tidlig ute med det meste.

Jeg tok ingen fostervanns eller morkakeprøve, da jeg etterhvert klarte å roe nervene. Har en samboer som er veldig stødig, rolig og jordnær. Han var overbevist om at ingenting var galt, og ba meg om å roe ned/skjerpe meg :P 

hi

Skrevet

Hi

Uff, kjenner til følelsen. Krysser fingre og tær for at alt er bra! <3 

Skrevet

Dette var min tråd :) Jenta mi er nå litt over 2mnd, og HELT FRISK!! :D <3 <3 Nydelig, snill og veldig tidlig ute med det meste.

Jeg tok ingen fostervanns eller morkakeprøve, da jeg etterhvert klarte å roe nervene. Har en samboer som er veldig stødig, rolig og jordnær. Han var overbevist om at ingenting var galt, og ba meg om å roe ned/skjerpe meg :P

hi

Så bra 😃😃😃

Anonymous poster hash: 3e201...130

Skrevet

blir kvalm av slike som deg.... alle er like mye verdt

Anonymous poster hash: 7ad78...a78
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: 8512b...d78

Skrevet

Har du slitt med denne uvanen lenge?

Anonymous poster hash: 03068...a56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...