Gå til innhold

Hvor er det best å bo på Mallorca? (Alcudia)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer? 2 voksne og ei på 13

Anonymous poster hash: ee5cc...c17

Fortsetter under...

Skrevet

Veldig fornøyd med Sunwing Alcudia Beach

Anonymous poster hash: ffaf0...0f4

Skrevet

Ok, takk! :-) Har hørt at det bare er oppskrytt, men..

Er det noe å finne på rundt omkring der da?

Skrevet

Ok, takk! :-) Har hørt at det bare er oppskrytt, men..

Er det noe å finne på rundt omkring der da?Anonymous poster hash: ee5cc...c17

Nå har jeg mindre barn enn deg (3 og 5 år), og de var i full aktivitet. I tillegg super strand, masse morsomt å se på inne i byen, endel ok butikker og mange bassenger.

Anonymous poster hash: ffaf0...0f4

Skrevet

Kanskje det skal vurderes da :-) Er det langt med buss fra palma til hotellet?

Skrevet

Stranden i Alcudia er fantastisk!

1 t med buss til Palma.

Gamlebyen i Alcudia er et 'must', superkoselig! Vi tar buss opp, og går tilbake.

Generelt sett så synes jeg det er dyrt på Mallorca, og JEG er utrolig skuffet over restaurantene der... (har selvsagt ikke prøvd alle!!!)

Anonymous poster hash: 03fba...eab

Annonse

Skrevet

Fornøyd med Viva tropic.  

Skrevet

Veldig fornøyde med Viva Bahia👍🏻😀 spesielt leilighetene med takterasse og jacuzzi. Stranden der er helt nydelig forresten!

Anonymous poster hash: 0eb9d...e21

Skrevet

Viva Tropic her også :) Er for enhver smak der synes jeg.

Skrevet

Bortsett fra popcornmaskinene.....

Også er det jo et steinkast unna gamlebyen! Og litt vekk fra alle puber og utesteder. Så det er rolig

Skrevet

Også er det jo et steinkast unna gamlebyen! Og litt vekk fra alle puber og utesteder. Så det er rolig

Kaffe och vafflor klockan fyra :D Hehe... ja kort tur opp til Gamlebyen som er helt unik.

Skrevet

Kaffe och vafflor klockan fyra :D Hehe... ja kort tur opp til Gamlebyen som er helt unik.

BINGO :D Den belgiske vaffelen med is og sjokoladesaus var jo bare passe god da. *drømme*

Jeg har bodd der 2 ganger. Så har jeg vært der 8 ganger tror jeg. Men det er på den "tropic"siden av byen jeg liker meg best :P 

Sist jeg var på Alcudia bodde vi på andre siden av den lille brua i sentrum. Da følte jeg meg for langt "hjemmefra" haha

Skrevet

Takker for svar fra alle:-) vi får se litt på de forskjellige hotellene

Annonse

Skrevet

Vi syntes Alcudia beach var elendig. Maten grusom. Holder ikke til å være 5 stjernes. Dårlige senger. Aircondition som ikke virket. Kjøttet var som skoler. Masse pommes frites og pølser. A la carte restaurant med kald mat og ALLE talletken med skår. Vi har opplevd høyere standard andre steder. Styr unna "spa"... lite rom med en som var selvlært. Drar aldri tilbake dit.

Anonymous poster hash: 3393b...4cf

Skrevet

Vi likte oss veldig godt på sunwing. Rett på stranden og fine leiligheter :) passelig spasertur både til havna, og mot butikker o spisesteder i andre retninga.

Skrevet

Vi drar til Bluestar Viva Blue for 3. gang neste lørdag. Utrolig deilig hotell med nydelig mat😊

Anonymous poster hash: c7ef2...724

Skrevet

Ville definitivt valgt et annet sted enn Alcudia på Mallorca. Syns det var en skikkelig turistfelle. Fins kjempe mange idylliske steder langs kysten med mye god mat og en mer spansk steming

Anonymous poster hash: 18c5e...020

Skrevet

Hiver meg på viva tropic her også :-)

Skrevet

Koste oss max på Paraiso de Alcudia . Supert hotell med god service og ligger ved stranden. Minuset er at det ligger på helt motsatt ende av stranden, så skal man inn til port del alcudia om kvelden, så må man spasere en liten halvtime (når mam har ei på 4 som har sirup under beina ja)

Fant en fantastisk tapasrestaurant i ei bakgate ikke så veldig langt unna viva tropic.. Den lengter jeg tilbake til.

Likte også veldig godt Viva Tropic, men det er vel 15 år siden jeg var der, så aner ikke hvordan det er der nå.

Skrevet

Vil anbefale Viva bahia på det sterkeste. Har vært der 4. Ganger, kommer aldri til å dra noe annet sted med barna. Veldig tilrettelagt for barn, med en svær sjørøverskute i det ene bassenget, super underholdning hver kveld der det først er show og dans for barna i 2 timer, deretter vanlig musikk for alle. I tillegg er det veldig stas å være i miniklubben noen dager. Det ligger omtrent på stranden, som er 14 km lang, så den blir ikke overfylt heller :-) vi er klar igjen neste år!

Anonymous poster hash: f448f...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...