Gå til innhold

Olaplex- hårbehandling.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere prøvd Olaplex? Hva syns dere om det? Jeg finner bare positive omtaler på nett, og ser at de selger full salong kit både på Ebay og på Amazon.

Jeg har sett på noen videoer på Youtube, og det er ikke måte på hvor fantastisk dette skal være.

Har noen prøvd? Lyst til å kjøpe et sett, og prøve på min fargede, slitte hår.

Anonymous poster hash: c03a2...385

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på. Men hvordan funker det å gjøre hjemme? Er svindyrt i salong.

Anonymous poster hash: 2f4e2...607

Skrevet

Jeg ville ikke begynt med dette hjemme.

Dette er noe man skal ta i forbindelse med lysning/farging av håret, for at det ikke skal slite og bli så ødelagt. Men det må brukes riktig

Anonymous poster hash: b15d4...66d

Skrevet

Har prøvd i salong. Veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: b4e4a...6f9

Skrevet

Har nettopp tatt på salong. Ble ca 500 kr mer enn vanlig!! Forventer noe ut av dette altså....

Anonymous poster hash: 56552...724

Skrevet

Jeg ville ikke begynt med dette hjemme.

Dette er noe man skal ta i forbindelse med lysning/farging av håret, for at det ikke skal slite og bli så ødelagt. Men det må brukes riktigAnonymous poster hash: b15d4...66d

Kan blandes med vann også, for kun hårkur. Står på bruksanvisningen, pluss jeg har sett flere videoer hvor de blander no1 med kun vann.

Jeg skjønner dog at frisører ikke vil at man skal prøve det hjemme. Det har noe med yrkesintegretet å gjøre.

Frisører foretrekker at vi farger og bleker i salong, og det skjønner jeg.

Jeg har dog mye farge i håret og veldig slitt hår.

Har bestillt meg et sett fra ebay. Dyrt, og håper det er verdt det. Blir litt toll og moms i tillegg.

Anonymous poster hash: c03a2...385

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Min frisørmor lovpriser olaplex, og det er lett å skjønne hvorfor. Nylig gikk hun med på å bleke mitt svarte hår tilbake til sin naturlige lyse farge, en prosess som krevde fem timer i frisørstolen, to omganger med bleking og en farging. Normalt ville dette være en behandling som ville fått håret mitt til å se ut som slitte fjær, men pga olaplex er håret sterkt og sunt.

Iflg min mor er olaplex et anti-breakage-middel, som styrker hårets naturlige fibre og forhindrer at det brekker. Jeg tror nok at detaljer fleste ville merke god effekt av olaplex, håret blir sterkere og sunnere.

Endret av myerz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...