Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Til baby altså, får baby når det er kjølig ute.. Hva er best av hals og balaklava? Anonymous poster hash: cfd86...538
Lille krøll Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Jeg brukte tynn lue om høsten, oktoberjente. Alle ull heldresser hun hadde gikk langt opp i både nakken og halsen når hun lå ned eller satt i bilstol. Opplevde at balaklava lett skle ned over øyene, spesielt når vi kjørte bil. Og da ble det et jævla leven når hun var våken og ville se.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Jeg brukte tynn lue om høsten, oktoberjente. Alle ull heldresser hun hadde gikk langt opp i både nakken og halsen når hun lå ned eller satt i bilstol. Opplevde at balaklava lett skle ned over øyene, spesielt når vi kjørte bil. Og da ble det et jævla leven når hun var våken og ville se. Har termin november, tenkte i vogna. Anonymous poster hash: cfd86...538
Lille krøll Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Jeg brukte tynn lue om høsten, oktoberjente. Alle ull heldresser hun hadde gikk langt opp i både nakken og halsen når hun lå ned eller satt i bilstol. Opplevde at balaklava lett skle ned over øyene, spesielt når vi kjørte bil. Og da ble det et jævla leven når hun var våken og ville se. Har termin november, tenkte i vogna. Anonymous poster hash: cfd86...538 Den skle ned i vogna også. Brukte body fra Joha og johas tykkere ulldress. Og en "hjelmlue" fra Joha. Så lå hun jo godt nedpakket i vognpose og slikt så var så varm og god.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Jeg brukte tynn lue om høsten, oktoberjente. Alle ull heldresser hun hadde gikk langt opp i både nakken og halsen når hun lå ned eller satt i bilstol. Opplevde at balaklava lett skle ned over øyene, spesielt når vi kjørte bil. Og da ble det et jævla leven når hun var våken og ville se. Har termin november, tenkte i vogna.Anonymous poster hash: cfd86...538 Den skle ned i vogna også. Brukte body fra Joha og johas tykkere ulldress. Og en "hjelmlue" fra Joha. Så lå hun jo godt nedpakket i vognpose og slikt så var så varm og god. Ok Anonymous poster hash: cfd86...538
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Har ei oktoberjente og brukte kun lue i babytiden. Dress og andre klær dekket hals og nakke godt i vogn og bilstol. Begynte ikke med hals og balaklava før hun startet i barnehage Anonymous poster hash: 45b98...fab
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Har ei oktoberjente og brukte kun lue i babytiden. Dress og andre klær dekket hals og nakke godt i vogn og bilstol. Begynte ikke med hals og balaklava før hun startet i barnehageAnonymous poster hash: 45b98...fab Okå, jeg begynte endel tidligere enn deg med førstemann da. Hadde vel på balaclava fra 6 mnd tenker jeg, da var det vinter. Men da trenger jeg ikke å kjøpe det til babyen. Anonymous poster hash: cfd86...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå