Gå til innhold

Har bestilt et plagg på zalando. Men angrer litt. Hvis jeg ikke henter pakken


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Hent den og send den tilbake selv da. Anonymous poster hash: 93f1c...fb7

Nei, det er enda mer stress, da må hun fylle ut angreskjema og masse styr.

Angreskjema? Bare å gå inn på mitt Zalando, krysse av for hva som helst som returkode, klistre på returlappen og sende.

Voila!

 

 

Anonymous poster hash: 41520...1b9

Annonse

 

 

Hent den og send den tilbake selv da. Anonymous poster hash: 93f1c...fb7

Nei, det er enda mer stress, da må hun fylle ut angreskjema og masse styr.

Angreskjema? Bare å gå inn på mitt Zalando, krysse av for hva som helst som returkode, klistre på returlappen og sende.

Voila! Anonymous poster hash: 41520...1b9

Ja, men det er mer arbeid å hente ut pakken, klistre på lappen og levere den tilbake og sende den i retur når den automatisk sendes i retur om hun ikke henter den.

 

Men Zalando er fraktfitt både ut til kunde og returer.

Fra varen er ankommet ditt utleveringssted er det du som er i besittelse av den. For å være sikker på å ikke få gebyrer for retur må du hente varen, sende den som retur/annullere kjøpet slik de har beskrevet i vilkårene. 

 

5.11 Hvis levering eller avhentning forsinkes p.g.a. din ubegrunnede avvisning av leveransen, eller hvis du ikke (i løpet av to uker etter vårt første forsøk på å levere varen til deg) godkjenner leveringen eller avhenter varen hos budserviceselskapet, kan vi (uten å påvirke andre rettigheter eller andre mulige løsninger for oss) gjøre ett eller begge av følgende:

a) kreve deg for betaling for begrunnede oppbevaringsgebyrer eller andre begrunnede omkostninger som skulle oppstå for oss; eller

B) gjøre varen utilgjengelig for levering eller avhentning og meddele deg at vi øyeblikkelig annullerer den inngåtte kontrakten. I dette tilfelle vil vi refundere det allerede betalte beløp i henhold til den gjeldende kontrakt enten til deg eller til ditt kreditt- eller debetkortselskap, fratrukket våre begrunnede administrasjonsgebyrer (inklusiv leveringsforsøk, etterfølgende tilbakelevering av varen, samt mulige oppbevaringsgebyrer, som beskrevet i avsnitt 5.11 (a ovenfor).

Fra varen er ankommet ditt utleveringssted er det du som er i besittelse av den. For å være sikker på å ikke få gebyrer for retur må du hente varen, sende den som retur/annullere kjøpet slik de har beskrevet i vilkårene. 

 

5.11 Hvis levering eller avhentning forsinkes p.g.a. din ubegrunnede avvisning av leveransen, eller hvis du ikke (i løpet av to uker etter vårt første forsøk på å levere varen til deg) godkjenner leveringen eller avhenter varen hos budserviceselskapet, kan vi (uten å påvirke andre rettigheter eller andre mulige løsninger for oss) gjøre ett eller begge av følgende:

a) kreve deg for betaling for begrunnede oppbevaringsgebyrer eller andre begrunnede omkostninger som skulle oppstå for oss; eller

B) gjøre varen utilgjengelig for levering eller avhentning og meddele deg at vi øyeblikkelig annullerer den inngåtte kontrakten. I dette tilfelle vil vi refundere det allerede betalte beløp i henhold til den gjeldende kontrakt enten til deg eller til ditt kreditt- eller debetkortselskap, fratrukket våre begrunnede administrasjonsgebyrer (inklusiv leveringsforsøk, etterfølgende tilbakelevering av varen, samt mulige oppbevaringsgebyrer, som beskrevet i avsnitt 5.11 (a ovenfor).

Hvor fant du det? Fant det ikke under frakt eller henting.

Annonse

Det er ikke så mye stress å hente (handler jo gjerne samtidig), prøve i ro og mak, tenke litt, og eventuelt sende den tilbake en gang man handler alikavel :)

 



Anonymous poster hash: 24eef...6af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...