Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Sendes den automatisk tilbake? Og må man betale da? Anonymous poster hash: 9abec...ce2
Gjest Me2u Skrevet 17. juni 2015 #2 Skrevet 17. juni 2015 Den sendes automatisk tilbake. De er jo fraktfrie både til og returer så tror ikke det vil koste deg noe.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #3 Skrevet 17. juni 2015 Hent den og send den tilbake selv da. Anonymous poster hash: 93f1c...fb7
Gjest Me2u Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 (endret) Hent den og send den tilbake selv da. Anonymous poster hash: 93f1c...fb7 Nei, det er enda mer stress, da må hun fylle ut angreskjema og masse styr. Endret 17. juni 2015 av Me2u
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #5 Skrevet 17. juni 2015 Man må betale frakt for uavhentede pakker. Anonymous poster hash: 47377...868
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #6 Skrevet 17. juni 2015 Hent den og send den tilbake selv da. Anonymous poster hash: 93f1c...fb7 Nei, det er enda mer stress, da må hun fylle ut angreskjema og masse styr. Angreskjema? Bare å gå inn på mitt Zalando, krysse av for hva som helst som returkode, klistre på returlappen og sende. Voila! Anonymous poster hash: 41520...1b9
Gjest Me2u Skrevet 17. juni 2015 #7 Skrevet 17. juni 2015 Hent den og send den tilbake selv da. Anonymous poster hash: 93f1c...fb7 Nei, det er enda mer stress, da må hun fylle ut angreskjema og masse styr. Angreskjema? Bare å gå inn på mitt Zalando, krysse av for hva som helst som returkode, klistre på returlappen og sende. Voila! Anonymous poster hash: 41520...1b9 Ja, men det er mer arbeid å hente ut pakken, klistre på lappen og levere den tilbake og sende den i retur når den automatisk sendes i retur om hun ikke henter den. Men Zalando er fraktfitt både ut til kunde og returer.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #8 Skrevet 17. juni 2015 For uavhentede pakker må man vel betale et gebyr? Bedre å hente den og sende i retur! Anonymous poster hash: c1c81...259
Gjest Me2u Skrevet 17. juni 2015 #9 Skrevet 17. juni 2015 Det står ikke opplyst på hjemmesiden at uavhentede pakker må betales gebyr på.
Elsker livet Skrevet 17. juni 2015 #10 Skrevet 17. juni 2015 Fra varen er ankommet ditt utleveringssted er det du som er i besittelse av den. For å være sikker på å ikke få gebyrer for retur må du hente varen, sende den som retur/annullere kjøpet slik de har beskrevet i vilkårene. 5.11 Hvis levering eller avhentning forsinkes p.g.a. din ubegrunnede avvisning av leveransen, eller hvis du ikke (i løpet av to uker etter vårt første forsøk på å levere varen til deg) godkjenner leveringen eller avhenter varen hos budserviceselskapet, kan vi (uten å påvirke andre rettigheter eller andre mulige løsninger for oss) gjøre ett eller begge av følgende: a) kreve deg for betaling for begrunnede oppbevaringsgebyrer eller andre begrunnede omkostninger som skulle oppstå for oss; eller gjøre varen utilgjengelig for levering eller avhentning og meddele deg at vi øyeblikkelig annullerer den inngåtte kontrakten. I dette tilfelle vil vi refundere det allerede betalte beløp i henhold til den gjeldende kontrakt enten til deg eller til ditt kreditt- eller debetkortselskap, fratrukket våre begrunnede administrasjonsgebyrer (inklusiv leveringsforsøk, etterfølgende tilbakelevering av varen, samt mulige oppbevaringsgebyrer, som beskrevet i avsnitt 5.11 (a ovenfor).
Gjest Me2u Skrevet 17. juni 2015 #11 Skrevet 17. juni 2015 Fra varen er ankommet ditt utleveringssted er det du som er i besittelse av den. For å være sikker på å ikke få gebyrer for retur må du hente varen, sende den som retur/annullere kjøpet slik de har beskrevet i vilkårene. 5.11 Hvis levering eller avhentning forsinkes p.g.a. din ubegrunnede avvisning av leveransen, eller hvis du ikke (i løpet av to uker etter vårt første forsøk på å levere varen til deg) godkjenner leveringen eller avhenter varen hos budserviceselskapet, kan vi (uten å påvirke andre rettigheter eller andre mulige løsninger for oss) gjøre ett eller begge av følgende: a) kreve deg for betaling for begrunnede oppbevaringsgebyrer eller andre begrunnede omkostninger som skulle oppstå for oss; eller gjøre varen utilgjengelig for levering eller avhentning og meddele deg at vi øyeblikkelig annullerer den inngåtte kontrakten. I dette tilfelle vil vi refundere det allerede betalte beløp i henhold til den gjeldende kontrakt enten til deg eller til ditt kreditt- eller debetkortselskap, fratrukket våre begrunnede administrasjonsgebyrer (inklusiv leveringsforsøk, etterfølgende tilbakelevering av varen, samt mulige oppbevaringsgebyrer, som beskrevet i avsnitt 5.11 (a ovenfor). Hvor fant du det? Fant det ikke under frakt eller henting.
Gjest Me2u Skrevet 17. juni 2015 #13 Skrevet 17. juni 2015 https://www.zalando.no/generellevilkar/ Wow! Godt gjemt. Burde stått under frakt/henting.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #14 Skrevet 17. juni 2015 Det er ikke så mye stress å hente (handler jo gjerne samtidig), prøve i ro og mak, tenke litt, og eventuelt sende den tilbake en gang man handler alikavel Anonymous poster hash: 24eef...6af
LillePunk Skrevet 17. juni 2015 #15 Skrevet 17. juni 2015 Jeg fikk ikke hentet pakken jeg hadde bestilt fra Zalando en gang. Den ble returnert av posten. Da fikk jeg pengene tilbake og ingen gebyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå