Gjest Me2u Skrevet 28. juni 2015 #51 Del Skrevet 28. juni 2015 Uff, det høres ikke godt ut!! Har vært heldig å sluppet unna vann i kroppen til nå- drikker masse vann og vann med sitron, det skal visst hjelpe.. Ikke vet jeg:) I dag har jeg noen sinnsyke stikninger i nedre del av magen og ned i det ene låret- aiaiai...- og blodsukkeret om morgenen er helt på tur, tilbake til kvalme før frokost,litt sånn 1.tri følelse..nå skjer det mye med kroppen kjenner jeg! Det kom så plutselig for et par uker tilbake. Har ikke slitt med det i det hele tatt før det. Drikker massr, jogger og svetter, men det hjelper ikke. Men nå er det jo ikke lenge igjen da De stikningene i låret er grusomme!!! Føles som om hele beinet skal svikte. Begynner å bli en del nedpress, men hodet er ikke festet enda hos meg. Jeg tror Mini begynner å bli klar til å møte verden nå for han strekker og presser voldsomt! Er nok temmelig trangt inni meg nå. Vanligvis kjenner jeg han ikke så hardt som nå på denne tiden av døgnet(han er mest aktiv etter 19.00) men nå står armer og bein ut av magen Jeg er så lettet over at jeg nå vet at det snart er over at jeg ikke har noen ting å klage over lengre! Det hjelper nok også endel at forkjølelsen har sluppet taket, formen er mye bedre. Håper bare for guds skyld de har kapasitet på Føden i mårra, tror jeg går helt i kjellern hvis jeg blir sendt hjem Å misunner deg litt....tenk at på mandag skal du møte Mini ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221408-aaarrrghhh-klage-og-sutretr%C3%A5d/page/3/#findComment-147290385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 28. juni 2015 #52 Del Skrevet 28. juni 2015 Du er så heldig!! Er du nervøs og spent? husker så godt dagen før jeg ble satt i gang sist- tror ikke jeg sov et sekund den natten og var så spent at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Ja er veldig spent! Gruer meg ikke så mye til smertene, de får komme når de kommer, men er jo utrolig spent på alt det andre, ikke minst å møte babyen! Prøver å forberede meg på at det kanskje ikke blir i morgen, så skuffelsen ikke blir så stor hvis jeg blir sendt hjem, men det er jo umulig! Uff, det høres ikke godt ut!! Har vært heldig å sluppet unna vann i kroppen til nå- drikker masse vann og vann med sitron, det skal visst hjelpe.. Ikke vet jeg:) I dag har jeg noen sinnsyke stikninger i nedre del av magen og ned i det ene låret- aiaiai...- og blodsukkeret om morgenen er helt på tur, tilbake til kvalme før frokost,litt sånn 1.tri følelse..nå skjer det mye med kroppen kjenner jeg! Det kom så plutselig for et par uker tilbake. Har ikke slitt med det i det hele tatt før det. Drikker massr, jogger og svetter, men det hjelper ikke. Men nå er det jo ikke lenge igjen da De stikningene i låret er grusomme!!! Føles som om hele beinet skal svikte. Begynner å bli en del nedpress, men hodet er ikke festet enda hos meg. Jeg tror Mini begynner å bli klar til å møte verden nå for han strekker og presser voldsomt! Er nok temmelig trangt inni meg nå. Vanligvis kjenner jeg han ikke så hardt som nå på denne tiden av døgnet(han er mest aktiv etter 19.00) men nå står armer og bein ut av magen Jeg er så lettet over at jeg nå vet at det snart er over at jeg ikke har noen ting å klage over lengre! Det hjelper nok også endel at forkjølelsen har sluppet taket, formen er mye bedre. Håper bare for guds skyld de har kapasitet på Føden i mårra, tror jeg går helt i kjellern hvis jeg blir sendt hjem Å misunner deg litt....tenk at på mandag skal du møte Mini ❤❤❤ Ja, hvis de har plass! Prøver å ha litt is i magen ifall det er fullt og jeg blir sendt hjem... Og det kan jo ta et par dager også.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221408-aaarrrghhh-klage-og-sutretr%C3%A5d/page/3/#findComment-147290452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PersilleBlomst Skrevet 29. juni 2015 #53 Del Skrevet 29. juni 2015 Æsj, jeg føler meg tung og fæl for tiden. Fikk beskjed av jormor om at jeg har fått litt høyt blodtrykk så prøver å ta det med ro.. Huset er på hodet og mannen jobber i snitt 12 timer men ofte lenger også (overnatter på jobben for å slippe flere timer pendling). Etter denne uken som vi snakker om som helvetesuken så kommer han til å jobbe normale dager igjen. Er ensom og savner ham, hvis noe skulle skjedd nå så er det ikke bare bare for han å slippe alt og komme. Selv når jeg tar det med ro så kommer det bølger over meg hvor jeg bare føler meg så enormt sliten, sånn feberfølelse uten at det er snakk om feber. Sånn skikkelig sliten.. :-( I tillegg har jeg tisset ca 1000 ganger i natt, hatt mye kynnere og litt vondt og var dårlig i magen i dag, Mistenker det er alle søtsakene fra i går for jeg kan jo ikke føde nå! (35) Men i går hadde jeg baby shower! Totalt ikke forberedt, begynte å grine og klarte knapt stoppe! Alle kollegene mine (jentene i hvert fall) var der og søsteren min, mamma og bestevenninnen min som bor langt unna! <3 Herregud jeg føler meg så heldig at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre! xD Så litt godt er det jo også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221408-aaarrrghhh-klage-og-sutretr%C3%A5d/page/3/#findComment-147292114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 29. juni 2015 #54 Del Skrevet 29. juni 2015 Æsj, jeg føler meg tung og fæl for tiden. Fikk beskjed av jormor om at jeg har fått litt høyt blodtrykk så prøver å ta det med ro.. Huset er på hodet og mannen jobber i snitt 12 timer men ofte lenger også (overnatter på jobben for å slippe flere timer pendling). Etter denne uken som vi snakker om som helvetesuken så kommer han til å jobbe normale dager igjen. Er ensom og savner ham, hvis noe skulle skjedd nå så er det ikke bare bare for han å slippe alt og komme. Selv når jeg tar det med ro så kommer det bølger over meg hvor jeg bare føler meg så enormt sliten, sånn feberfølelse uten at det er snakk om feber. Sånn skikkelig sliten.. :-( I tillegg har jeg tisset ca 1000 ganger i natt, hatt mye kynnere og litt vondt og var dårlig i magen i dag, Mistenker det er alle søtsakene fra i går for jeg kan jo ikke føde nå! (35) Men i går hadde jeg baby shower! Totalt ikke forberedt, begynte å grine og klarte knapt stoppe! Alle kollegene mine (jentene i hvert fall) var der og søsteren min, mamma og bestevenninnen min som bor langt unna! <3 Herregud jeg føler meg så heldig at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre! xD Så litt godt er det jo også! Huff, høres ikke godt ut Jobber du fremdeles 100%? Koselig med babyshower da Det er klart vi er heldige! Vi har en liten mini oss i magen❤️ Det betyr ikke at vi ikke er lei av å dele kroppen vår og alt drittet graviditeten kan medføre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221408-aaarrrghhh-klage-og-sutretr%C3%A5d/page/3/#findComment-147292178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PersilleBlomst Skrevet 29. juni 2015 #55 Del Skrevet 29. juni 2015 Æsj, jeg føler meg tung og fæl for tiden. Fikk beskjed av jormor om at jeg har fått litt høyt blodtrykk så prøver å ta det med ro.. Huset er på hodet og mannen jobber i snitt 12 timer men ofte lenger også (overnatter på jobben for å slippe flere timer pendling). Etter denne uken som vi snakker om som helvetesuken så kommer han til å jobbe normale dager igjen. Er ensom og savner ham, hvis noe skulle skjedd nå så er det ikke bare bare for han å slippe alt og komme. Selv når jeg tar det med ro så kommer det bølger over meg hvor jeg bare føler meg så enormt sliten, sånn feberfølelse uten at det er snakk om feber. Sånn skikkelig sliten.. :-( I tillegg har jeg tisset ca 1000 ganger i natt, hatt mye kynnere og litt vondt og var dårlig i magen i dag, Mistenker det er alle søtsakene fra i går for jeg kan jo ikke føde nå! (35) Men i går hadde jeg baby shower! Totalt ikke forberedt, begynte å grine og klarte knapt stoppe! Alle kollegene mine (jentene i hvert fall) var der og søsteren min, mamma og bestevenninnen min som bor langt unna! <3 Herregud jeg føler meg så heldig at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre! xD Så litt godt er det jo også! Huff, høres ikke godt ut Jobber du fremdeles 100%? Koselig med babyshower da Det er klart vi er heldige! Vi har en liten mini oss i magen❤️ Det betyr ikke at vi ikke er lei av å dele kroppen vår og alt drittet graviditeten kan medføre Det er definitivt tungt ja! Nei, har vært sykemeldt i 6 mnd nå, har en veldig hektisk og fysisk jobb der tilrettelegging ikke fungerer. Vi ble alle enige om at det var like greit at jeg tok det med ro fremfor å prøve å lage tulleoppgaver på jobben. Men det er jo dørgende kjedelig det også, spesielt når jeg ikke kjenner noen der jeg bor og synes det er stress å reise inn til Oslo :-/ *sutre,klage* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221408-aaarrrghhh-klage-og-sutretr%C3%A5d/page/3/#findComment-147292318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 29. juni 2015 #56 Del Skrevet 29. juni 2015 Æsj, jeg føler meg tung og fæl for tiden. Fikk beskjed av jormor om at jeg har fått litt høyt blodtrykk så prøver å ta det med ro.. Huset er på hodet og mannen jobber i snitt 12 timer men ofte lenger også (overnatter på jobben for å slippe flere timer pendling). Etter denne uken som vi snakker om som helvetesuken så kommer han til å jobbe normale dager igjen. Er ensom og savner ham, hvis noe skulle skjedd nå så er det ikke bare bare for han å slippe alt og komme. Selv når jeg tar det med ro så kommer det bølger over meg hvor jeg bare føler meg så enormt sliten, sånn feberfølelse uten at det er snakk om feber. Sånn skikkelig sliten.. :-( I tillegg har jeg tisset ca 1000 ganger i natt, hatt mye kynnere og litt vondt og var dårlig i magen i dag, Mistenker det er alle søtsakene fra i går for jeg kan jo ikke føde nå! (35) Men i går hadde jeg baby shower! Totalt ikke forberedt, begynte å grine og klarte knapt stoppe! Alle kollegene mine (jentene i hvert fall) var der og søsteren min, mamma og bestevenninnen min som bor langt unna! <3 Herregud jeg føler meg så heldig at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre! xD Så litt godt er det jo også! Huff, høres ikke godt ut Jobber du fremdeles 100%? Koselig med babyshower da Det er klart vi er heldige! Vi har en liten mini oss i magen❤️ Det betyr ikke at vi ikke er lei av å dele kroppen vår og alt drittet graviditeten kan medføre Det er definitivt tungt ja! Nei, har vært sykemeldt i 6 mnd nå, har en veldig hektisk og fysisk jobb der tilrettelegging ikke fungerer. Vi ble alle enige om at det var like greit at jeg tok det med ro fremfor å prøve å lage tulleoppgaver på jobben. Men det er jo dørgende kjedelig det også, spesielt når jeg ikke kjenner noen der jeg bor og synes det er stress å reise inn til Oslo :-/ *sutre,klage* Ja skjønner du kjeder deg når du går hjemme og i tillegg ikke har noe nettverk Men i det minste så er arbeidstidene til mannen midlertidig og innen 5 uker så vil du nok savne å bare kunne ha fred og ro og tid til deg selv Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221408-aaarrrghhh-klage-og-sutretr%C3%A5d/page/3/#findComment-147292462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PersilleBlomst Skrevet 29. juni 2015 #57 Del Skrevet 29. juni 2015 Haha ja det er sant Me2u! Får ta meg en lur og så lage meg noe tull til lunsj. Lurer på om det blir mac&cheese i dag gitt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221408-aaarrrghhh-klage-og-sutretr%C3%A5d/page/3/#findComment-147292529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 29. juni 2015 #58 Del Skrevet 29. juni 2015 Haha ja det er sant Me2u! Får ta meg en lur og så lage meg noe tull til lunsj. Lurer på om det blir mac&cheese i dag gitt!Ja, hva er greien med de lurene??? Jeg sov 8 timer i går. Allikevel måtte jeg sove 1 1/2 time på ettermiddagen. Føler meg gammel...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221408-aaarrrghhh-klage-og-sutretr%C3%A5d/page/3/#findComment-147292575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 2. juli 2015 #59 Del Skrevet 2. juli 2015 Himmel og hav så kvalm jeg ble i går kveld/natt! Var helt fin tidligere på dagen. Tenkte å utnytte at jeg var i ok form og ikke holdt på å dø av trøtthet så vi dro på Peppes, så Magic Mike(mannen skyldte på meg når vi møtte kompiser, men han lo da godt han også under filmen, selv om det var overflødig med 14tiss jenter ) Vi delte en pose smågodt og alt var fint, men da vi skulle gå hjem så veltet kvalmen over meg og selv i luftige sandaler så sprengte nesten føttene min ut av dem. Og jeg måtte faktisk ta av gifteringen da jeg var redd den en dag plutselig måtte klippes av da fingrene også er full i vann. Da vi kom hjem så måtte mannen nesten vrenge av meg sandalene. Det ble litt oppkast på meg som midlertidig tok knekken på kvalmen. Etter å ha hengt opp nye lystette rullegardiner og gardiner sovnet jeg, men våknet opp og var jeg skikkelig kvalm igjen, og så dehydrert at jeg nesten kjente sandsmak i kjeften. Mannen fikset vannflaske til meg som jeg desperat slukte. Våknet vel ca. én gang i timen i hele natt av kvalme og dehydrering I tillegg var mini turbo og albuet meg så det hjalp ikke akkurat på nattesøvnen Men nå er det en ny dag og selv om jeg kjenner meg temmelig utkjørt og fremdeles litt uggen så satser jeg på at timen hos JM i dag bringer gode nyheter...i det minste ikke dårlige nyheter. Bah. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221408-aaarrrghhh-klage-og-sutretr%C3%A5d/page/3/#findComment-147298260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PersilleBlomst Skrevet 2. juli 2015 #60 Del Skrevet 2. juli 2015 Huff.. Når du først blir dehydrert så sitter det så innmari godt i! Jeg sliter skikkelig med formen når jeg blir dehydrert, har liksom ikke helt klart å hente meg inn etter at jeg ble litt dehydrert for noen dager siden. Vi må drikke altså! Ikke lett! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221408-aaarrrghhh-klage-og-sutretr%C3%A5d/page/3/#findComment-147298303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me2u Skrevet 2. juli 2015 #61 Del Skrevet 2. juli 2015 Men jeg drikker masse! Det er det som er så rart. Bare før filmen drakk jeg to store glass vann og hadde med en halv liter på kinoen som jeg tømte. Når jeg kom hjem drakk jeg enda et stort glass vann. Pluss alt jeg hadde drukket tidligere. Føler meg som en kamel Men, men....det går seg vel til... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221408-aaarrrghhh-klage-og-sutretr%C3%A5d/page/3/#findComment-147298503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå