Gå til innhold

Hvor vanlig er det å squirte? Får mannen deg til å sprute?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med nye kjæresten min så spruter jeg. Han er helt vanvittig flink til oralsex og tar meg til himmelske høyder :D Men det er nok ikke så veldig vanlig. Har aldri gjort det tidligere og jeg har hatt en god del sexpartnere.

Anonymous poster hash: a71ad...03f

Annonse

Min eks fikk det til, han jeg er sammen med nå, har ikke prøvd.

Har hørt at om man først har vært vant til det, er det så fantastiske orgasmer med sprutingen i tillegg (for man kan sprute uten å få orgasme om man blir stimulert på rett punkt?!), at man savner det? Har du ikke lyst å oppleve det igjen? Introdusere kjæresten din for det?

Hi

Anonymous poster hash: 5e32e...6a2

Med nye kjæresten min så spruter jeg. Han er helt vanvittig flink til oralsex og tar meg til himmelske høyder :D Men det er nok ikke så veldig vanlig. Har aldri gjort det tidligere og jeg har hatt en god del sexpartnere.

Anonymous poster hash: a71ad...03f

Det er ikke så vanlig nei, det er godt å høre. Har hatt noen forskjellige sexpartnere selv, uten at noen har fått det til. Kjenner jeg gleder meg til å la kjæresten prøve på meg neste gang.

Hi

Ja, og ja, men jeg vil helst ikke. Jeg synes det er ubehagelig rett og slett, så jeg holder igjen og unngår det så langt som mulig. Unntaket er dusjen, da synes jeg det er ok.

Anonymous poster hash: 3427d...7f4

Ja, og ja, men jeg vil helst ikke. Jeg synes det er ubehagelig rett og slett, så jeg holder igjen og unngår det så langt som mulig. Unntaket er dusjen, da synes jeg det er ok.

Er det mulig å holde igjen? Tror kjæresten skal få prøve på meg i kveld, så kan vi diskutere mer i morgen ☺️

Er det mulig å holde igjen? Tror kjæresten skal få prøve på meg i kveld, så kan vi diskutere mer i morgen ☺️

Selvfølgelig :) Eller, stort sett da, noen ganger merker jeg det ikke før det er for sent, men som regel er det ikke noe problem. Jeg synes også stort sett at orgasmene blir bedre uten, men det har sikkert sammenheng med det psykiske ubehaget jeg føler ved å sprute.

Annonse

Når min samboer har prøvd så får jeg følelsen av at jeg holder på å tisse på meg. Så jeg kniper alt jeg kan.

Men spruter det virkelig da? Eller kommer det bare litt væske?

Og oppskrift??? 😂

Anonymous poster hash: ada19...089

Ja visst. Vi så det på en video, hvordan det skal gjøres, og etter det har ikke sexlivet vært det samme. Nå spør han jevnlig om jeg vil ha en sprøyteorgasme allerede før vi går i gang!

NB, jeg fikk det også innimellom før, men da var det mer tilfeldig, og avhengig av posisjoner osv.

Anonymous poster hash: bd4bc...109

Når min samboer har prøvd så får jeg følelsen av at jeg holder på å tisse på meg. Så jeg kniper alt jeg kan.

Og oppskrift??? Anonymous poster hash: ada19...089

Ligg på rygg, han går inn med to fingre, krummer dem så han treffer G-punktet, og fortsetter å stimulere der.

Jeg gjør det stadig vekk. Særlig hvis vi bruker klitorisvibrator. Synes det er litt flaut og holder Mange ganger tilbake/ødelegger orgasmen for å unngå det selv om kjæresten synes det er toppen!! Prøver å lære meg å slappe av og la det bare skje.. men.. Så mye gris også da :P Orgasmene er mye bedre da og får lettere flere også.

Anonymous poster hash: 131dc...941

Og oppskrift???

Anonymous poster hash: ada19...089

På meg spruter det, mye! I hvert fall føles det sånn, og det blir rimelig vått i sengen der jeg har lagt. Dette er hovedgrunnen til at jeg ikke liker det, det føles som om jeg tisser på meg, og selv om jeg vet at det ikke er slik, så hater jeg følelsen det gir. Uansett for god orgasmen ev, måtte være.

Nå er jeg singel, men er jeg med en mann som jeg har god sex med så squirter jeg stort sett hver gang. Med min eks hendte det at jeg sprutet flere ganger før orgasme også.

Det kommer som regel når jeg er veldig opphisset, og oftere med oralsex/fingring enn ellers, men kan skje uansett.

Merker ikke veldig forskjell på orgasmene når det skjer og når det ikke skjer. Men vått blir det. Nesten plagsomt vått, så med min eks begynte vi å ha kluter i nærheten for å tørke litt underveis, ellers ble det for lite friksjon siden jeg også blir veldig våt utenom selve squirtingen.

Jeg synes myten om squirting er betydelig overdrevet, det er ikke slik at sexen blir mye bedre med enn uten. Så ingen grunn til å føle at man "ikke får til" noe eller "ikke er bra nok".

Anonymous poster hash: 58888...87d

Går det ann å squirte kun ved utvendig berøring, eller må man borti g-punktet? Og er det noen av dere som klarer å få det til på egenhånd?

Fortell isåfall gjerne hvordan.

Anonymous poster hash: af9d8...2b1

Har vært med så mange partnere at jeg ikke kan huske antallet, sikkert 100, men ingen har antydet eller prøvd å få meg til å sprute. Greit nok, litt sølete! Liker best store ting og tang i musa!

Anonymous poster hash: 70713...32b

Går det ann å squirte kun ved utvendig berøring, eller må man borti g-punktet? Og er det noen av dere som klarer å få det til på egenhånd?

Fortell isåfall gjerne hvordan.

Anonymous poster hash: af9d8...2b1

Ja og ja. Jeg gjør det kun ved klitorisstimulering og gjerne selv (men bare i dusjen da). Det er ikke noen spesiell teknikk, noen ganger skjer det, andre ganger ikke.

Nå er jeg singel, men er jeg med en mann som jeg har god sex med så squirter jeg stort sett hver gang. Med min eks hendte det at jeg sprutet flere ganger før orgasme også. Det kommer som regel når jeg er veldig opphisset, og oftere med oralsex/fingring enn ellers, men kan skje uansett. Merker ikke veldig forskjell på orgasmene når det skjer og når det ikke skjer. Men vått blir det. Nesten plagsomt vått, så med min eks begynte vi å ha kluter i nærheten for å tørke litt underveis, ellers ble det for lite friksjon siden jeg også blir veldig våt utenom selve squirtingen. Jeg synes myten om squirting er betydelig overdrevet, det er ikke slik at sexen blir mye bedre med enn uten. Så ingen grunn til å føle at man "ikke får til" noe eller "ikke er bra nok". Anonymous poster hash: 58888...87d

Den ble mye bedre for meg. Føles annerledes og gir nye muligheter. Før hadde jeg i hovedsak tre "orgasmetyper" jeg kunne få, nå har jeg fire, og den er også veldig sterk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...