Gå til innhold

Savner å bli "tatt hardt" :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner så voldsomt å bli knullet av en mann som er vill av kåthet! Altså, da mener jeg at han bare holder ikke ut dersom han ikke skal få ta deg med en gang. Og gjerne sånn at han stønner og er litt "vill i blikket" om dere skjønner? 

Jeg elsker mannen min og vi har deilig sex, men aldri på denne måten. Han er bare en roligere kar som ikke er den kåteste av menn :/ Savner det sånn. Får liksom ikke utløp for det med en vibrator og fantasi, og når jeg ber mannen ta meg på denne måten er det ikke helt naturlig for ham og da blir det ikke på samme måte. 

Puh..kjipt. Men det er vel ikke så mye å gjøre med. Får vel godta at jeg ikke vil oppleve slik heftig sex igjen:/

Anonymous poster hash: c2ae0...a2e
Skrevet

huff kjedelig :/ mannen min er heldigvis både en røff knuller der han må ha meg der med engang tar meg hardt. han gjerne tar meg bakfra menst han holder i hestehalen min ;) og en fantastisk elsker.. kan kose og slikke og ta på meg lenge før han knuller meg sakte :Nikke:

Anonymous poster hash: 6f678...593
Skrevet

huff kjedelig :/ mannen min er heldigvis både en røff knuller der han må ha meg der med engang tar meg hardt. han gjerne tar meg bakfra menst han holder i hestehalen min ;) og en fantastisk elsker.. kan kose og slikke og ta på meg lenge før han knuller meg sakte :Nikke:

Anonymous poster hash: 6f678...593

Sikkert veldig hjelpsomt for HI...

Anonymous poster hash: 747b6...917

Skrevet

Har du spurt han da? Mannen min og er en forsiktig elsker, men han lar seg ikke be to ganger om jeg ber han ta meg hardt, og han blir helt vill i blikket når jeg spør :)

Anonymous poster hash: 1ea62...089

Skrevet

Du kan fortelle han om ønsket ditt, men om det blir veldig feil for han så kan du ikke forvente at han skal gjøre det. Jeg er som deg, vil bli tatt, men kunne ikke tatt en mann på samme måte. Jeg ville vel kanskje synes det var lite maskulint om han hadde ønske om det også😜

Skrevet

Sorry.. ser du har spurt.

Men kanskje ta en prat om det utenom akten, kanskje han er villig til å prøve selv om det ikke er noe han gjør av natur?

Skrevet

Hva om dere blir enige om åpent forhold?

Det har vi, og jeg møter menn jeg har spennende, pirrende og heftig sex med! :-)

Anonymous poster hash: 49d77...eff

Skrevet

Det har vi, og jeg møter menn jeg har spennende, pirrende og heftig sex med! :-)

Er dere ikke redde for kjønnssykdommer? Hvordan kan du vite at mannen din alltid beskytter seg, selv ved oralsex? Eller har dere ikke sex ned hverandre lengre? Blir dere sjalu?

Anonymous poster hash: 4c5d7...d42

Skrevet

Er dere ikke redde for kjønnssykdommer? Hvordan kan du vite at mannen din alltid beskytter seg, selv ved oralsex? Eller har dere ikke sex ned hverandre lengre? Blir dere sjalu?

For å unngå kjønnssykdommer burde man jo bruke kondom.

Har ikke lenger sex med mannen.

Og nei, vi blir ikke sjalu. Vi forteller ikke hverandre om hva vi driver med.

HI

Skrevet

HI

Er du plutselig HI etter at du selv anbefalte henne åpent forhold?

Anonymous poster hash: ac74a...860

Skrevet

HI

Når ble du HI?

Den faktiske HI har jo sex med mannen og et godt forhold. Det er en detalj hun savner i sexen. Ville ikke anbefalt å hoppe på noen andre med en gang, da kan fortsatt finne ut av dette sammen. Tror jeg hadde blitt veldig lei meg om mannen ville ha sex med andre fordi jeg ikke kunne oppfylle alle hans ønsker i sengen. Man må møte hverandre. Såklart er sex viktig, men man skal ikke føle man må gjøre ting man er ukomfortabel med i frykt for at partneren vil ligge med andre.

Åpent forhold funker nok for noen, men kanskje ikke for majoriteten?

Skrevet

HI

Åh herregud!!!! Nå går det over alle støvleskaft her!!! Nei, jeg er selvfølgelig ikke HI. 😂

Var bare en vane tror jeg..... Beklager. Tror jeg får gå og legge meg. 😊

Skrevet

Hæ, nå skjønner jeg ingenting! Jeg har ikke skrevet det innlegget over der det er noen som sier de er HI :P Hjelp, folk er snodige.

Anyway, jeg har det jo fint med mannen. Han er svært "grundig" og han gir meg mye glde. Er bare det at han ikke er noen testosteronbombe. Han sliter litt med å holde den oppe lenge også, så det blir mye suging. Ikke så gøy i lengden :(

Anonymous poster hash: f85c8...46b
Skrevet

Hva med å ta saken i egne hender?

Send en sms på morgenen om at i kveld blir det kosetid. Du føler deg bare så kåt på han...får han ikke ut av hodet! (Menn er enkle)

Noe nytt fint undertøy du føler deg steaming hot i! Action!

4-play; få han til å gå ned på deg mens du er litt røffere og tøffere. Lugg ham litt og stønn ekstra når han tar i litt. Snakk da vel!

Er det væromslag eller har du trent litt? Ahhh! Ta meg - bit han litt.

Dette tar seg opp...lover!

MEN du må vise han ekstra interesse de neste dagene så han ikke tror du har funnet en annen..

Min trodde det. Men endte med at han tok meg så røft at jeg trengte noen dager å komme meg på!

Hahaha!

Vær litt mer åpen!

Kanskje han har noen lyster og fantasier også?

Dumt å drepe et forhold pga ensformig sex.

Lykke til!

Skrevet

Jeg skjønner deg, HI. Og det er virkelig gode tips som kommer her, men.... Jeg har på sett og vis prøvd noen av de, og det er bare...veldig vanskelig. Man har gjerne en sjargong, en kultur og en tone i forholdet, også i sexlivet. De gangene jeg har prøvd å "bryte" disse mønstrene så har jeg følt at han ser på meg som annerledes og rar. Eks: en gabg prøvde jeg å være kutt "råere", holdt i håret hans mens han slikket meg, sa "meeeer" og "litt lengre ned" o.l., og "dyttet" hodet hans lett mot der jeg ville han skulle slikke meg (ikke så brutalt at det kan sees på som tvang altså). Og da syntes han jeg var overkjørende og han syntes det virket som jeg "aldri" ble fornøyd... Når jeg egentlig bare prøvde å være sexy og litt vill...

Anonymous poster hash: 307ff...e91

Skrevet

Har det litt som deg, HI (ekte HI altså!) selv om mannen min er skjønn og snill og vet eksakt hvordan han skal kjæle med meg. De opplevelsene jeg hadde som ung, av litt gærne gutter som bare kjører på, får jeg nok aldri igjen.

Anonymous poster hash: c32d4...840

Skrevet

HI

Åh herregud!!!! Nå går det over alle støvleskaft her!!! Nei, jeg er selvfølgelig ikke HI.

Var bare en vane tror jeg..... Beklager. Tror jeg får gå og legge meg.

Litt mange profiler kanskje................:)

Anonymous poster hash: 5093b...cf1

Skrevet

Jeg fantaserer nesten daglig om sex med andre menn... Vi har et ræva sexliv, altså nesten ikke eksisterende. Jeg har rett og slett ikke lyst på han. Dønn kjedelig sex, og han gir meg ingenting. Her er det kyss og pul. Samme stilling, ingen vorsespiel og ellers bare veldig kjedelig. Har prøvd å snakke med han om hva jeg liker og vil ha, men hjelper ikke. Så da resulterer jo det i at jeg ikke orker. Er jo like tørr som Sahara når han er klar som et egg... Så kan desverre ikke hjelpe deg, men vet hvordan du har det. Hilsen hun som sikkert kommer til å være utro en dag for i det hele tatt få kjenne på følelsen av bra sex igjen. (ikke sikkert da, men frister)

Anonymous poster hash: e44bf...2e4

Skrevet

Jeg vet ikke om han har bestandig vært slik? Min mann var også ganske så vill av seg, men så dabba det av. Grunnen lå nok mye i kosten hans. Spiser man mat som er full av østrogen (f.eks melk) så kan testo nivået gå ned og det vil spille inn på sex-lysten. Han begynte på et kosttilskudd pluss at han la over til et mer "manne-kosthold" og da ble det faktisk bedre. 

Testo har ekstremt mye å si. Vi har vært sammen i mange år og de første årene vi var sammen så bolte han (nå anbefaler jeg IKKE at mannen din skal begynne på steroider!). Når han gikk på testo så fikk han en helt hinsides sex-appetitt og han var som et vilt dyr i senga. Når han ikke var på kur så ble det tørke og når han var på kur igjen så var han det ville dyret igjen. 

Anonymous poster hash: 27f15...f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...