Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi skal ha sommerfest på jobben på fredag. Jeg kommer da til å være 8 dpo og aner jo ikke om jeg faktisk er gravid. Vi er ikke så mange og det blir servert alkohol. Alt jeg gjør kommer til å bli veldig synlig. Trenger innspill. Hva bør jeg gjøre? Bare ta ett glass vin for eksempel?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144221156-sommerfest-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har en tom vinflaske stående hjemme(gjerne hvitvin med skrukork) så kan du helle på alkoholfri hvitvin. Selv om det blir servert er det ikke sikkert folk tenker over at du har med egen vin.

Vi skal på en fancy restaurant som serverer vin til hver rett, så tror nok ikke jeg kan smugle med egen vin inn dit. Og så skal vi ta en drink før middagen, og antageligvis etter. Den kan jeg sikkert lure meg unna.

Om du har en tom vinflaske stående hjemme(gjerne hvitvin med skrukork) så kan du helle på alkoholfri hvitvin. Selv om det blir servert er det ikke sikkert folk tenker over at du har med egen vin.

Vi skal på en fancy restaurant som serverer vin til hver rett, så tror nok ikke jeg kan smugle med egen vin inn dit. Og så skal vi ta en drink før middagen, og antageligvis etter. Den kan jeg sikkert lure meg unna.

Haha!! Nei, det tror jeg ikke de vil godta😂

Annonse

Ta ein test dersom negativ ta eit glass med vin og si at denna likte du ikkje. slik at du drikker knapt 2 glass på kvelden.

Hadde det vert meg hadde jeg levd normalt men ikkje drikke meg dritings. 3 til 4 glass maks.

Anonymous poster hash: fa0c8...ca1

Takk for svar! Tviler på det blir positiv test siden jeg bare kommer til å være 8 dpo. Men kan jo sjekke. Det er bare litt vanskelig å få senket noe annet uten at noen merker det når de skal introdusere hver rett og tilhørende vin. Men holder jo å bare ta noen slurker. Trenger ikke drikke opp :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...