Gå til innhold

Har du noen gang blitt forført? Hvordan😊?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 2df78...85b

Skrevet

Hva legger du i "forført" da?

Som i "lett-å-få-til-sengs"? :-)

Da er svaret "JA, mange ganger".

Anonymous poster hash: 1900b...390
Skrevet

Jeg antar at HI mener forført som i "Har ikke tenkt å ha sex med ham", og så bli forført på en måte som gjør at man får vanvittig lyst til det likevel. Eller hva HI ;)?

Anonymous poster hash: d45de...f56
Skrevet

Jeg antar at HI mener forført som i "Har ikke tenkt å ha sex med ham", og så bli forført på en måte som gjør at man får vanvittig lyst til det likevel. Eller hva HI ;)?

Jooo det var lissom det jeg mente😊😊😊😊

Skrevet

Var ikke ute etter å høre noe seksuelt men heller noe sensuelt. Leeeeeeeenge siden jeg har opplevd noe så ville høre med dere andre "heldige" her inne hehehe😉

Skrevet

Kan vel si det var det som skjedde på sommerfesten på jobben i fjor. En kollega pleide ofte å sitte på meg meg til og fra jobb. På sommerfesten snakket vi litt og utvekslet tlf. nr for han hadde lyst til å bli med på byn en gang jeg skulle ut. Jeg gikk på do i 2. etg. Og da jeg kom ut derfra satt han og ventet på meg på en benk utenfor. Han dro meg inntil seg og kysset meg. Egentlig rart det ikke tok fyr i kåken egentlig for det var det heftigste kysset jeg noen gang hadde fått. Han dro meg inn på doen og vi hadde sex der. Fullførte ikke for det var flere doer og flere kollegaer som måtte på do. Endte med at jeg dro hjem til han etterpå og hadde den råeste sexen jeg noen sinne har hatt. Full og innmari kåt. Desverre flyttet han fra til hjemlandet sitt noen mnd. etterpå, men vi møttes en gang til før det.

Lever ennå på det og har ikke hatt sex med noen siden det.

Jeg er i et forhold jeg ikke klarer å komme ut av. Mannen mener vi må være sammen for barnets skyld, jeg har ikke fast jobb lengre, ingen familie å få hjelp av, og økonomien er dårlig.

Er to år siden jeg hadde sex med mannen og de siste årene før der var det kun for syns skyld jeg gjorde det.

Anonymous poster hash: 8ee4b...66a

Skrevet

Kan vel si det var det som skjedde på sommerfesten på jobben i fjor. En kollega pleide ofte å sitte på meg meg til og fra jobb. På sommerfesten snakket vi litt og utvekslet tlf. nr for han hadde lyst til å bli med på byn en gang jeg skulle ut. Jeg gikk på do i 2. etg. Og da jeg kom ut derfra satt han og ventet på meg på en benk utenfor. Han dro meg inntil seg og kysset meg. Egentlig rart det ikke tok fyr i kåken egentlig for det var det heftigste kysset jeg noen gang hadde fått. Han dro meg inn på doen og vi hadde sex der. Fullførte ikke for det var flere doer og flere kollegaer som måtte på do. Endte med at jeg dro hjem til han etterpå og hadde den råeste sexen jeg noen sinne har hatt. Full og innmari kåt. Desverre flyttet han fra til hjemlandet sitt noen mnd. etterpå, men vi møttes en gang til før det.

Jeg er i et forhold jeg ikke klarer å komme ut av. Mannen mener vi må være sammen for barnets skyld, jeg har ikke fast jobb lengre, ingen familie å få hjelp av, og økonomien er dårlig.

Er to år siden jeg hadde sex med mannen og de siste årene før der var det kun for syns skyld jeg gjorde det.

Puhh 😅😅

Skrevet

Herlig!! 

Skrevet

.

Skrevet

Var ikke ute etter å høre noe seksuelt men heller noe sensuelt. Leeeeeeeenge siden jeg har opplevd noe så ville høre med dere andre "heldige" her inne hehehe

Hmm.

Kan nevne en ting jeg minnes som vel egentlig ikke kan kalles forføring siden det ikke ble noe på meg...

Var på cafe med en venninne og hennes kjæreste for mange år siden, da en kjekk kamerat av ham som jeg ikke kjente kom innom og slo seg ned. Mens vi satt der kjente jeg plutselig at han la hånden sin på kneet mitt og så lot pekefingeren gli langs låret mitt under bordet, samtidig som han fortsatte å prate som om ingenting foregikk...

Jeg satt der plutselig som et heltent fyrtårn og visste ikke hvor jeg skulle feste blikket. Gud. Han kunne gjerne ha tatt meg der og da, for å si det slik ;).

Men neida. Han reiste seg plutselig og sa hadet til oss alle, og lot meg sitte igjen uberkåt..! Den jæ*elen ;).

Skrevet

Følger med på tråden. Her har mannen erklært sølibat for evig tid ser det ut som, så trenger litt inspirasjon til autokos... :(

Anonymous poster hash: 9a55c...586
Skrevet

Var ikke ute etter å høre noe seksuelt men heller noe sensuelt. Leeeeeeeenge siden jeg har opplevd noe så ville høre med dere andre "heldige" her inne hehehe

Hmm.

Kan nevne en ting jeg minnes som vel egentlig ikke kan kalles forføring siden det ikke ble noe på meg...

Var på cafe med en venninne og hennes kjæreste for mange år siden, da en kjekk kamerat av ham som jeg ikke kjente kom innom og slo seg ned. Mens vi satt der kjente jeg plutselig at han la hånden sin på kneet mitt og så lot pekefingeren gli langs låret mitt under bordet, samtidig som han fortsatte å prate som om ingenting foregikk...

Jeg satt der plutselig som et heltent fyrtårn og visste ikke hvor jeg skulle feste blikket. Gud. Han kunne gjerne ha tatt meg der og da, for å si det slik ;).

Men neida. Han reiste seg plutselig og sa hadet til oss alle, og lot meg sitte igjen uberkåt..! Den jæ*elen ;).

Drittsekk😓😓

Skrevet

Følger med på tråden. Her har mannen erklært sølibat for evig tid ser det ut som, så trenger litt inspirasjon til autokos... :(

Anonymous poster hash: 9a55c...586

Autokos høres spennende ut :danse::briller:

Anonymous poster hash: 694e9...800

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...