Gå til innhold

satt tilbake på UL, men får det ikke til å stemme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble satt tilbake nesten en uke på ultralyden igår. tenkte ikke helt over det først. men nå så kjenner jeg at jeg blir litt bekymra..
er ganske sikker på at jeg hadde EL den 10 mai.. var på UL (oppfølgning etter SA) og gyn på sykehuset sa jeg hadde hatt L, det var 12mai.. fikk positiv test 22 mai, 12 dager etter EL. det er jo umulig å teste possitivt kun 5-6 dager etter EL?? men fostret var jo ikke mer enn 6mm, så kan jo ikke være 7 uker....?

hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også på første ul og målte fosteret til 6mm. Gynekologen sa jeg da var 6 uker på vei, men på ny ul i uke 11 ble jeg flyttet en uke frem, altså til å være 12 uker på vei. det er svært vanskelig å måle nøyaktig når embryoet er så lite, så d kan godt være en målefeil...

Skrevet

Det kan også være at embryoet bare utvikler seg litt saktere hos deg i starten, vips om noen uker så kan det være helt perfekt i forhold til din beregning :) Så prøv å ikke tenk på det. Jeg har blitt flyttet både frem og tilbake, endte tilslutt med at min egen terminutregning var den riktige likevel, men det så de ikke før på oul :) 

Anonymous poster hash: b8462...98c
Skrevet

Min gynekolog ville ikke sette noe termin så tidlig, for det er ikke nok målinger før man er i uke 18. Så fosteret vokser så forskjellig så tidlig, så tror ikke jeg ville stresset med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...