Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Har så utrolig lyst! Har snakket med ham i et halvt år, og han virker så utrolig flott.. Pågrunn av arbeidssituasjon og at jeg er alene med barn har jeg ikke fått truffet ham før nå, men vurderer å reise fem dager til Amsterdam med ham.. Hadde dere gjort det, eller er jeg helt sprø? Alt passer nå; jeg har ferie, barnet er på samvær med faren da, og økonomien takler det.. Anonymous poster hash: 37479...971
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Du må ikke finne på å gjøre det!!!! Ja, du er sprø om du gjør det! Det kan jo hende det går bra, men om det ikke går bra så har du satt deg i en farlig situasjon i utlandet hvor du vil være langt mer sårbar enn du vil være her i landet. Aldri, aldri, aldri gjør noe slikt med en person du ikke kjenner! Jeg har opplevd å snakke med et par typer på nett i mange måneder før vi møttes. Fikk også tilbud om tur til utlandet av den ene. Takk og pris for at jeg ikke gjorde det, for da vi møttes var det totalt krasj. Ingen tiltrekning fra min side, mens han allerede hadde planlagt hele fremtiden vår (i detaljer!). Han viste seg å ha sider jeg ikke ville trodd på forhånd. Takk og pris for at jeg ikke dro til utlandet med ham! En annen fyr også ville dra på helgetur sammen. Jeg sa nei, møtte ham til kaffe, og han ble hissig fordi jeg ikke ville noe mer. Ikke dra!!! Anonymous poster hash: 518b5...425
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Ville ikke dratt avgårde med en jeg aldri hadde møtt før. En jeg kjenner dro på hyttetur med nettkjæresten hun ikke kjente godt. På en hytte langt uti ødemarka kom det fram at fyren var voldsdømt. Hun ble jo livredd. Heldigvis gikk det bra, men er jo greit å vite hvem msn drar på tur med. Anonymous poster hash: 64b8b...9fe
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Hadde aldri brukt tid og penger på å reise til utlandet med en fyr jeg aldri har møtt før. Du, som jeg, har også ansvaret for barn og da er det lurt å ikke utsette seg for idiotiske risikoer Anonymous poster hash: 40018...1e1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Nei!! Ikke gjør det! Anonymous poster hash: a6ed6...ea1
Hønemor30 Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Jeg er litt typen til å kunne ha gjort det. MEN livserfaringen min sier at du gjør lurt i å møte han først. Har dere ikke mulighet til å møtes noen timer en kveld, evn en av de første dagene i ferien e.l. Om dere bestiller, så pass på at alt kan avbestilles så dere ikke taper pengene. Finn en løsning, dette kan jo være "den rette " for deg!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Møtte mannen på nett (dog ikke sjekkeside) og han kom hit på besøk i 45 (!) dager. Det kunne gått galt, vi kunne hatt dårlig kjemi, men det skjedde ikke. Gift på femte året nå Anonymous poster hash: c9868...ae2
Krumelur Skrevet 16. juni 2015 #8 Skrevet 16. juni 2015 Det kunne jeg ha gjort, men ville hatt eget hotellrom. Er jo masse du kan finne på i Amsterdam alene hvis det ikke er klaff. Å dra til en storby kan ikke akkurat sammenlignes med en hytte i ødemarka....
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #9 Skrevet 16. juni 2015 Impulsive meg dro på ferie i en uke med en jeg hadde snakka med i 1 mnd. Gikk helg fint og idag er vi samboere med barn. Anonymous poster hash: 574b1...fc3
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #10 Skrevet 16. juni 2015 Hadde ikke turt reise ut av landet. Hadde heller tatt en helg i Norge på hotell med egne rom. Han er sikkert en fin fyr men kjedelig å være stuck i utlandet med en psyko. Anonymous poster hash: c04e8...9bb
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #11 Skrevet 16. juni 2015 Har så utrolig lyst! Har snakket med ham i et halvt år, og han virker så utrolig flott.. Pågrunn av arbeidssituasjon og at jeg er alene med barn har jeg ikke fått truffet ham før nå, men vurderer å reise fem dager til Amsterdam med ham.. Hadde dere gjort det, eller er jeg helt sprø? Alt passer nå; jeg har ferie, barnet er på samvær med faren da, og økonomien takler det.. Anonymous poster hash: 37479...971 Reis og kos deg! Men pass på å bestille separate hotellrom, og så får det heller være en bonus om dere finner kjemien og bare ender opp med å bruke det ene . Og skulle han vise seg å være en du ikke orker å omgås i det hele tatt, så er det ikke verre at dere kan nyte noen dager alenetid hver for dere . Anonymous poster hash: 7690d...3ad
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #12 Skrevet 16. juni 2015 Jeg møtte samboeren min via nett (dog ikke nettdating). Dro til utlandet til hjemlandet hans i 4 dager. Enden på historien er at vi har bodd sammen i 5 år nå og venter nr 2 Anonymous poster hash: ed044...552
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #13 Skrevet 16. juni 2015 Jeg hadde ikke gjort det. Jeg har nettdatet mye, og det finnes så utrolig mye rart der ute. Og de er gjerne flinke til å framstå som fantastiske på nett, og gjerne første og andre date, før boblen starter å slå sprekker. Ene jeg var på date med nylig, hadde jeg pratet med på nett i over 5 år, vi bor langt unna hverandre, så jeg skulle besøke han. Jeg var jo så sikker på at det her måtte gå bra, så lenge vi hadde pratet. Men for en irriterende fyr han var, jeg holdt på å bli gal. Men jeg dro jo neste morgen. Hadde vi vært i utlandet, måtte jeg tatt hensyn til han i flere dager, og holdt på å bli gal. Har og datet noen som har vært gale og, hadde jeg vært på tur med de, vet jeg ikke hva som hadde skjedd. Anonymous poster hash: 271b6...3ae
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #14 Skrevet 16. juni 2015 Jeg hadde ikke gjort det. Jeg har nettdatet mye, og det finnes så utrolig mye rart der ute. Og de er gjerne flinke til å framstå som fantastiske på nett, og gjerne første og andre date, før boblen starter å slå sprekker. Ene jeg var på date med nylig, hadde jeg pratet med på nett i over 5 år, vi bor langt unna hverandre, så jeg skulle besøke han. Jeg var jo så sikker på at det her måtte gå bra, så lenge vi hadde pratet. Men for en irriterende fyr han var, jeg holdt på å bli gal. Men jeg dro jo neste morgen. Hadde vi vært i utlandet, måtte jeg tatt hensyn til han i flere dager, og holdt på å bli gal. Har og datet noen som har vært gale og, hadde jeg vært på tur med de, vet jeg ikke hva som hadde skjedd. Anonymous poster hash: 271b6...3ae Enhver som godtar å bare prate på nett i over 5 år før første date, er åpenbart gal . Anonymous poster hash: 7690d...3ad
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #15 Skrevet 16. juni 2015 Jeg møtte en mann på nettet, vi snakket sammen i nesten ett år før vi bestemte oss for å møtes. Vi hadde snakket så mye sammen på de månedene at vi begge visste at det var riktig. Første gang vi møttes var på hyttetur med barna vi hadde fra tidligere forhold. Nå er vi lykkelig gift på 12 året ;-) Anonymous poster hash: c45f6...d03
Krumelur Skrevet 16. juni 2015 #16 Skrevet 16. juni 2015 Hadde ikke turt reise ut av landet. Hadde heller tatt en helg i Norge på hotell med egne rom. Han er sikkert en fin fyr men kjedelig å være stuck i utlandet med en psyko. Anonymous poster hash: c04e8...9bb Man blir nå ikke akkurat stuck i Amsterdam. Går mange fly om dagen hjem til Norge...en svipptur unna er det, iallfall hvis du bor på Østlandet.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #17 Skrevet 16. juni 2015 Hadde nettkontakt med en fyr i ca 6 mnd, ble forelska for han var jo perfekt. Så lot jeg han besøke meg en helg og vi hadde 0 kjemi (selv om vi hadde pratet på tlf flere ganger) og jeg fant ut ar han hadde lyvet om div. Mannen min har jeg møtt via nettet og men vi skrev med hverandre i 2 dager før vi møttes på cafe, men vi bodde i samme kommune. Anonymous poster hash: 6a1ed...759
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #18 Skrevet 16. juni 2015 Jeg gjorde det møtte kjæresten på nett, snakket sammen i 10 mnd før vi møtte hverandre. Er sammen for 7.året nå. Anonymous poster hash: a6025...43d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #19 Skrevet 16. juni 2015 Jeg tro til paris med en jeg ble kjent med på nettet å det gikk helt fint Anonymous poster hash: 5804a...2db
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #20 Skrevet 16. juni 2015 Har så utrolig lyst! Har snakket med ham i et halvt år, og han virker så utrolig flott.. Pågrunn av arbeidssituasjon og at jeg er alene med barn har jeg ikke fått truffet ham før nå, men vurderer å reise fem dager til Amsterdam med ham.. Hadde dere gjort det, eller er jeg helt sprø? Alt passer nå; jeg har ferie, barnet er på samvær med faren da, og økonomien takler det.. Anonymous poster hash: 37479...971 Jeg har ikke lest hele tråden, men kan du ikke prøve å få møtt ham et par ganger før du evt drar på tur med ham? Du kommer garantert til å takke deg selv om det viser seg å være null kjemi. Da hadde jo turen vært bortkastet! Anonymous poster hash: de361...fb9
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #21 Skrevet 16. juni 2015 Hadde jeg aldri turt... Anonymous poster hash: 0d107...48b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #22 Skrevet 16. juni 2015 Jeg møtte samboeren min via nett (dog ikke nettdating). Dro til utlandet til hjemlandet hans i 4 dager. Enden på historien er at vi har bodd sammen i 5 år nå og venter nr 2 Anonymous poster hash: ed044...552 Wow,det vet jeg ikke om jeg hadde tørt kan jeg spørre hvilket land det var? Anonymous poster hash: c9868...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå