Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Har bestilt noe derfra og kun fått ordrebekreftelse ( bestilt i går) . Og det står levering ca 3-5 dager, men ennå ikke fått noe sporingsnummer. Noen som vet om de overholder fristen sin? Eller er de trege på å levere? Anonymous poster hash: 797a9...c8a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Jeg har bestilt derfra og hadde like god erfaring med dem som med zalando, jollyroom eller andre store nettbutikker.. Anonymous poster hash: e460c...ec2
Gjest Me2u Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Du bestilte det i går? Da skal varene pakkes på lageret i dag og sendes ut fra lager i dag eller i morgen. Da får du bekreftelse på mail når varene er sendt med transportør og først da får varene sporingsnummer, som jeg tipper blir i morgen.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Takk for svar Da får jeg smøre meg med tålmodighet og håper at det kommer før helgen. Anonymous poster hash: 797a9...c8a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Du bestilte det i går? Da skal varene pakkes på lageret i dag og sendes ut fra lager i dag eller i morgen. Da får du bekreftelse på mail når varene er sendt med transportør og først da får varene sporingsnummer, som jeg tipper blir i morgen. Ja bestilte lørdags kveld mener jeg. Og da har de nok ordnet i dag og får vel en mail i morgen ang sporingsnummer. Takk Anonymous poster hash: 797a9...c8a
Gjest Me2u Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Du bestilte det i går?Da skal varene pakkes på lageret i dag og sendes ut fra lager i dag eller i morgen. Da får du bekreftelse på mail når varene er sendt med transportør og først da får varene sporingsnummer, som jeg tipper blir i morgen.Ja bestilte lørdags kveld mener jeg. Og da har de nok ordnet i dag og får vel en mail i morgen ang sporingsnummer. Takk Anonymous poster hash: 797a9...c8a Japp da får du nok sporingsnummer i morgen og så har du det mest sannsynlig innen onsdag eller torsdag
Litj-Karin Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Har dårlig erfaring med denne nettbutikken. Hadde bestilt et regnsett til barn. Det tok laaaang tid før det kom, og når jeg endelig fikk det var det i feil størrelse. Greit nok å gjøre en feil, men de hadde tatt en tusj og klusset over størrelsen som var 86, og laget den om til en størrelse 80. Da jeg konfronterte dem med dette, skjønte de ingenting, og ba meg sende bildedokumentasjon. Da de mottok denne, la de seg ikke flate, men skrev bare at dette var rart. Ingen beklagelse. Jeg hadde bestilt regnklærne i forbindelse med en kampanje med noen prosenter i rabatt, men fikk beskjed om at hvis jeg ønsket å bytte klærne ( som de hadde sendt i feil størrelse og forsøkt lure på meg i feil størrelse) måtte jeg betale full pris for varen. Ser de har mange gode tilbud, men ønsker ikke å bruke denne butikken noen flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Bare gode erfaringer. Handler alltid vintertøy der når de har tilbud på Reima, og det har aldri vært noe problemer med størrelse, levering eller betaling Anonymous poster hash: d2d79...9a7
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #9 Skrevet 16. juni 2015 Bare gode erfaringer. Levering skjer som avtalt. Har kjøpt alt fra tøy smekker til vogner derifra. God kundeservice også! Anonymous poster hash: f8de3...565
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #10 Skrevet 16. juni 2015 Har bare gode erfaringer med dem. Anonymous poster hash: 65e91...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå