Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 09:40 - 09:55 ×

Har du noen gang hatt sex med en håndtverker som var på opdrag hos deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne ikke falt meg inn. Kjenner flere håndtverkere som er lykkelig gift og som føler de blir utsatt for seksuell trakassering på jobb med hjemmeværende desperate husmødre. De synes det er pinlig og ubehagelig. Den ene syntes det var enda verre da han var singel, for da hadde han ikke unnskyldningen med å si han var i forhold/gift.

Anonymous poster hash: 5a879...d3a

Annonse

Ja, og jeg fniser fortsatt litt - 3 år etter.

Jeg var singel altså, ingen mann på jobb😀

Det var en tømrer/snekker som skulle bygge på der hvor jeg leide.

Det høres sikkert klisjé ut, men det var instant attraction begge veier fra jeg åpnet døren.

Dag tre hvor han holdt på kom han inn til meg for å se på en vegg, da han skulle gå ut igjen kom vi borti hverandre - jeg tuller ikke, gnistene fløy!

Det gikk fra kyssing til sex på 3 min...

Vi holdt kontakten et års tid, og hadde fantastisk sex hver gang vi møttes.

Savner den der impulsiviteten...

Anonymous poster hash: 1cc2f...fb8

Jepp!

Jeg hadde fått en lekasje i taket på leiligheten hvor jeg bodde.

Husier hadde leid inn en mann for å fikse det.

Jeg var hjemme da han fikset det og vi hadde sex rett etterpå.

Nå må jeg da si at det var kjæresten min som gjorde jobben, jeg hadde anbefalt han til min huseier.

Men det var ett stort turn-on for oss begge.

Anonymous poster hash: 2f080...a2c

Håndverkere her i huset har uten unntak vært maks 2 år fra pensjonsalder eller første år i lære. Og hverken 60-70 åringer eller 15åringer er særlig tiltrekkende for meg (hhv ennå/lenger).

Anonymous poster hash: 8adea...11e

Annonse

Gjest Darwinia:-)

Jepp. Røret på kjøkkenet var gått helt tett. Jeg hadde prøvd alt og ringte tilslutt rørlegger. To dager etterpå kommer en blekfet mann med pondus, krusete hår og trønderbart. Da han var ferdig med jobben spurte han om jeg hadde flere rør som måtte stakes opp...nei, vent, nå blander jeg. Dette var jo handlingen fra filmen jeg og kusina mi fant i min onkels nattbord. Herregud, som vi lo...

Min onkel (x-onkel) var feier og hevdet han hadde seg både her og der, for det var så vanskelig å si nei til damer som åpnet i morgenkåpe?! Vet ikke om jeg tror helt på denne greia.

Anonymous poster hash: a031c...7f4

Jepp!

Hadde sex med en som skulle fikse ventilasjonen hos meg ;)

Men historien er egentlig ikke så saftig ;)

Da jeg var yngre datet jeg en fyr, så dumpet han meg.

Mange år etter måtte jeg ha hjelp og jeg kontaktet ham. Han kom på befaring, og hadde ikke mer enn kommet innenfor døra (jeg tuller ikke, utgangsdøra sto fortsatt åpen, han hadde ikke engang fått av seg skoa), før han presset meg opp etter veggen ;)

Anonymous poster hash: 705a6...27d

Nei, har hatt både elektrikere og rørleggere her de siste årene, og jeg er singel. Men er jo lærlinger på 18 år eller halvfeite gamle gubber, med skikkelig rørleggere sprekk. Er ikke så sexy.

Mannen min er tømrer, og har pusset opp stort sett hele huset vårt. Så har vi hatt sex i hvert eneste rom også da. 😁

Men nåde den løse flyfilla som prøver seg på han når han er på jobb...

Han er forresten 27, høy, mørk, blåøyd og veldig kjekk.

Anonymous poster hash: e940c...442

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...