Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips for å få igang fødselen? Har termin imorgen og blir satt igang fredag men vil helst unngå det. Noe som virket for nettop DEG? Ikke kom med kommentarer som at det skjer når det skjer;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er moden så er det mest efektive at du får masse orgasmer :) det hjelper igang med rier :D

Anonymous poster hash: 3509c...573

Skrevet

Og sex med mannen.

Såvidt jeg har skjønt så er de to tingene det eneste som egentlig kan få i gang fødselen om du er moden. Samt slappe av og sove når du må. Har lest at kroppen går lettere i fødsel om man er uthvilt i steden for utslitt.

Jeg gikk en tur når jeg hadde begynt å få rier sist. Tror tyngdekraften hjelper. Men da må man kanskje være i gang fra før. Jeg har googlet jeg også, å alt det andre kan visst bare gi vonde maserier.

Masse lykke til! Har selv termin til onsdag og venter fælt... Kan jeg spør hvorfor du blir satt i gang så få dager over termin? Litt redd for å gå for mange dager over jeg...

Anonymous poster hash: 435da...012

Skrevet

Har en bekjent som sverger til kanel. Satte i gang begge hennes fødsler når hun begynte å spise dette mot termin. Selv tenker jeg at det er tilfeldig.. Men du kan jo prøve om du er desp etter en fortgang 😀 hehe..

Skrevet

Sex, der mannens utløsning inni deg skal ha positiv effekt på modning etter hva jeg har hørt...

Anonymous poster hash: b4e17...186

Skrevet

Sex og sperm satte meg i gang med nummer 1. Med nummer to fødte jeg tre dager etter stripping hos jordmor.

Anonymous poster hash: dc5cd...330

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...