Gå til innhold

Hva ønsker du deg i bursdagsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg ønsker meg. Det jeg kommer på er praktiske ting til oss..

Har bursdag i Juli og er ganske gravid😊

Hva er dine ønsker til bursdagen i alle prisklasser?

Anonymous poster hash: 6a7a2...b81

Skrevet

Gavekort på spa

Bøker

Fine ting til huset (f.eks. lykter, vannmugge, rammer, pledd osv)

En storbyweekend

Klær

Veske

smykker

klokke

solbriller

Anonymous poster hash: 1000e...f81
Skrevet

En liten lommebokveske med "håndtak".

Altså en litt stor lommebok/liten veske med plass til mobil og bilnøkler i og med en sånn reim til å ha rundt håndleddet. Jeg kan ikke fordra å gå med skulderveske og nå som sommerklær uten lommer har kommet frem går jeg rundt og balanserer mobil i den ene hånda, lommebok i den andre og bilnøkkelen hengende på en finger ;)

Anonymous poster hash: 246b0...a43
Skrevet

Ønsker meg alltid penger eller gavekort på en klesbutikk. Vi klarer oss økonomisk men å handle klær tar jeg meg sjeldent råd til. Jeg tar meg heller råd til å kjøpe sminke (bruker lite), kremer, cder, osv. Så til jul og bursdag ønsker jeg meg ikke ting lenger, men er også fordi jeg aldri vet hva jeg ønsker meg ellers. Kan ønske meg noe 5 mnd før bursdagen min men når bursdagen kommer så husker jeg ikke hva det var.

Anonymous poster hash: 8b464...7d9

Skrevet

Jeg ønsker meg alltid treningstøy eller sko.

Skrevet

Har bursdag i juli & er veldig gravid jeg å ;) har allerede fått en iPhone 6, gamle tlf min tok kvelden så fikk ny av sambo. Så på selve bursdagen min får jeg en liten gave av han. Vurderer å ønske meg lommebok til tlf'n. Ellers har jeg ønska meg : ny sofa (lov å drømme?) penger, ferie tur, smykker, bøker, at hele familien går ut å spiser sammen på dagen min, kake (har sykt lyst på kake om dagen). Tror også jeg kommer til å få endel gaver til baby. For det har jeg sakt før at jeg ønsker meg pga jeg ikke kom på noen ting å ønske meg til meg selv :P

Anonymous poster hash: a600a...bbf

Skrevet

Bose headset med støydemper. 

Fitbit Charge HR.

Et opphold på Engø Gård eller Farris Bad, evt Son Spa. 

Anonymous poster hash: b5558...bef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...