Gå til innhold

Noen som har vært i Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at å reise til Bulgaria i sommer er mye billigere enn å reise til Spania, Hellas, Tyrkia osv, hvorfor det egentlig? Er det greit å reise på ferie der med barn? Jeg er litt skeptisk, uten at jeg helt vet hvorfor.

Er det garantert fint sommer vær?

Anonymous poster hash: 98645...50d

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Vært der tre ganger. Ville lagt i mer og reist til Tyrkia eller Hellas. Uhygienisk, blandet vær, en del fattigdom og dårlig mat. Helt ok for billig tur, men det har ikke gidd meg noe. Mye mer fornøyd med Hellas f.eks 😃

Anonymous poster hash: edb21...175

Skrevet (endret)

Jeg har reist mye og er alltid åpen for nye kulturer, mat, bosted osv.

Er ikke spesielt kresen og elsker generelt å reise.

Er det et eneste land jeg ikke vil tilbake til så er det Bulgaria. Hovedgrunnen er at mange Bulgarere er så utrolig sure. Ikke hjelp å få noe som helst sted, ingen smil, ingen takk. Ingenting. Når da maten i tillegg smaker bæsj, det er skittent og ekkelt så er det aldri mer for meg...Jeg må påpeke at jeg ikke kun har vært der på en ukes ferie men jeg har faktisk bodd og jobbet der, dog ikke på et "sommerturist sted" men på fjellet på et alpinanlegg, jeg var også en del i Sofia.

Mulig de er litt mer vennlige når solen skinner.

Endret av smurfis
Skrevet

Jeg anbefaler absolutt ikke tyrkia som reisemål

Anonymous poster hash: 18e9d...de2

Skrevet

Da dropper vi Bulgaria. Takk for svar alle sammen

Hi

Skrevet

Kroatia er fantastisk  :Nikke:

Anonymous poster hash: aaf3d...e37
Skrevet

Jeg har vært i Bulgaria en gang, i fjor sommer, og skal tilbake dit nå i sommer. Elsket Sunny Beach. Utrolig snille og hyggelige mennesker over alt. Eneste jeg merket var at de rynker litt på brynene om man ikke spiste opp all maten. De trodde vi ikke likte maten.

Fikk utrolig god service over alt vi var. Ikke alle er så gode i engelsk, men det ordnet seg alltid.

Anonymous poster hash: a2e57...35c

Skrevet

Vi har egen leiligheten på sunny beach Bulgaria. Vi er en familie på 5. 3 barn fra 5 til 10 år. Vi trives veldig godt der nede. Billig mat og drikke, +shopping og bading. Jeg og min mann ble kjent der for 8 år siden,da var Sunny Beach et party sted. Det er nok litt det ennå. Men de siste 3 årene har det kommet flere barnefamilier. Barna her leker seg hele dagen med andre barn som er i samme oppgangen.

Anonymous poster hash: 48e6e...612

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...