Gå til innhold

Gi meg tips til ting å handle på Ebay !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smarte, morsomme, billige, fine ting de har handlet på e-bay i det siste?

Gi meg tips takk :)

Anonymous poster hash: 4b6eb...b4f
Skrevet

Join disse gruppene på facebook:

Ebay ebay ebay

Ebay for jenter/kvinner

Ebay for fluffies (om du ikke er slank)

Ebay for baby&barn (om du har barn)

Ebay interiør

Så blir du blakk ;)

Anonymous poster hash: 1ba76...b9c

Skrevet

Hvordan er de Toms kopi skoene på str?

Skrevet

Hvordan er de Toms kopi skoene på str? Anonymous poster hash: 4b6eb...b4f

Ærlig, oppriktig talt! Man kjøper bare ikke kopier. Og i hvertfall ikke TOMS!!!!

Anonymous poster hash: 21ccd...f9c

Skrevet

Ærlig, oppriktig talt! Man kjøper bare ikke kopier. Og i hvertfall ikke TOMS!!!!

Du har ikke tenkt over at noen handler på ebay pga lite kr? Ikke alle har kr til ekte Toms. Jeg vet om det med at Toms donerer sko til fattige, men om man kjøper andre sko på Ebay som så blir det uansett ikke donert sko til fattige, så hva gjør det at de med dårligere rå kjøper flaske Toms? Så kan vi med bedre økonomi kjøpe ekte :)

Skrevet

Ærlig, oppriktig talt! Man kjøper bare ikke kopier. Og i hvertfall ikke TOMS!!!!Anonymous poster hash: 21ccd...f9c

Du har ikke tenkt over at noen handler på ebay pga lite kr? Ikke alle har kr til ekte Toms. Jeg vet om det med at Toms donerer sko til fattige, men om man kjøper andre sko på Ebay som så blir det uansett ikke donert sko til fattige, så hva gjør det at de med dårligere rå kjøper flaske Toms? Så kan vi med bedre økonomi kjøpe ekte :)Anonymous poster hash: 1ba76...b9c

Du kan kjøpe noe annet enn Toms!

Skrevet

Sminke er veldig greit å kjøpe på e-bay. For eks ID Bare minerals-pudder, mye billigere enn andre steder.

Anonymous poster hash: 92737...082
Skrevet

Ærlig, oppriktig talt! Man kjøper bare ikke kopier. Og i hvertfall ikke TOMS!!!!Anonymous poster hash: 21ccd...f9c
Du har ikke tenkt over at noen handler på ebay pga lite kr? Ikke alle har kr til ekte Toms. Jeg vet om det med at Toms donerer sko til fattige, men om man kjøper andre sko på Ebay som så blir det uansett ikke donert sko til fattige, så hva gjør det at de med dårligere rå kjøper flaske Toms? Så kan vi med bedre økonomi kjøpe ekte :)Anonymous poster hash: 1ba76...b9c
Du kan kjøpe noe annet enn Toms!

Hva gir deg rett til å si hva andre ikke skal kjøpe? Og nei jeg har ikke kjøpt fake Toms, men hva andre gjør har vi rett og slett ingenting med!

Anonymous poster hash: 76b98...574

Skrevet

Du kan kjøpe noe annet enn Toms! Anonymous poster hash: 21ccd...f9c

Jeg har ikke kjøpt noen, om du mente meg. Syns de er stygge :P

Skrevet

Sminke er veldig greit å kjøpe på e-bay. For eks ID Bare minerals-pudder, mye billigere enn andre steder. Anonymous poster hash: 92737...082

var i media her om dagen at det kan være skumle og ekle ting i sminke fra utlandet. Og ebay har mye flaske varer fra Kina. Men sminke fra Korea sier noen at er bra, har ikke kjøpt sminke på ebay selv.

Skrevet

Har kjøpt sminke fra USA, varer de ikke har i Norge. Pakningene er forseglet og de er uansett billigere

Anonymous poster hash: 0e132...e9f

Skrevet

Hva koster ekte Toms-sko på E-bay da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...