Dumbo_3 Skrevet 13. juni 2015 #1 Del Skrevet 13. juni 2015 Hei! Er det noen som har erfaring med smerter i livmorhalsen (føles som etter man har vært å 'strippet' for å få i gang fødsel) etter uke 12? Begynte å blø for 4 dager siden, ikke veldig mye, og hadde da samtidig litt kraftige murrende smerter. Alt stod bra til med den lille men har i ettertid hatt litt stinkende smerter nederst i magen (ikke bekkenet), men har ikke blødd igjen. Greit å høre andres erfaringer på godt og vondt, er så usikker hva jeg skal gjøre, vanskelig å skulle sykemelde seg i 6. mnd og har andre små barn å ta vare på! Men hvis det er det som skal til for at jeg ikke aborterer så gjør jeg det selvfølgelig! Kanskje det ikke er fare for abort i det hele tatt! Gynekologen kom ikke med noen konkrete råd, er jo vannskelig å vite hvorfor man blør og har smerter! Har ikke hatt noe lignende i mine 3 tidligere svangerskap. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144220634-smerter-i-livmorhals-etter-bl%C3%B8dning-i-uke-13/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå