Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Sliter litt med at jeg kjenner pulsen slå utenpå brystet idag,litt harde slag og da blir jeg litt bekymret og da økes pulsen..Sliter med angst til tider og nå er jeg nok der 😕 Til vanlig ligger pulsen på mellom 60(noen ganger lavere)-65 slag I minuttet,men når jeg blir litt urolig da får jeg den ikke ned igjen siden jeg ikke kommer ut av sporet I tankegangen...I tillegg ble jeg veldig varm og da økes også pulsen..Har en varm/brennende følelse I huden I brystet og overarmen på v side + ansiktet..Vet jo at det sikkert er angst igjen og hvis jeg finner på noe som gjør at jeg glemmer så kjenner jeg ingenting 😜 Så det sitter nok mest I tankene... Anonymous poster hash: b73d7...a30
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Så bra 😊 Takk for svar! Da ble jeg litt beroliget..Er nok det at jeg kjenner at den slår så godt utenpå at som gjør meg urolig..Men har vært på farten I dag og med mindre mat en vanlig så blir kroppen min litt "rar".. HI Anonymous poster hash: b73d7...a30
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Helt normalt med 75 i hvilepuls. Er nok angsten din som plager deg ja Anonymous poster hash: dfe13...d8d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Ja det er nok det 😕 Skal til legen i slutten av mnd bare for å dobbeltsjekke at det ikke er noe galt! Men legen har antydet at det er angst når jeg har snakka på det da,men greit å få det sjekka uansett 😉 HI Anonymous poster hash: b73d7...a30
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 55-90 er normalt. Blir husk at pulsen din også blir høyere når du fokuserer mye på den (sensitiv for nervesystemet - derfor får vi raskt høy puls når vi blir nervøse, redde osv.) 75 er en helt normal puls. Pulsens hastighet og kvalitet er ofte det interessante når det gjelder hjertesykdom. Er pulsslagene regelmessige og fyldige er det bra, og da kan man gjerne ha litt forhøyet hvilepuls uten at det er tegn på noe som helst. Anonymous poster hash: a24c4...001
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Takk for svar! De er ganske regelmessige og fyldige..Kjennes ut som det er noen raskere slag etter hverandre før de slår mer regelmessig igjen og innimellom (enkelte dager) så kjenner jeg pulsen mer svakt på halsen..Mens idag er de veldig kraftige 😉 Svett og klam I henda og kald på beina er jeg og det pleier jeg når jeg er bekymra,skal prøve å koble ut nå når jeg har fått svar fra dere her! 😊 HI Anonymous poster hash: b73d7...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå