Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #1 Skrevet 13. juni 2015 Jeg er nesten en katastrofe på kjøkkenet og jeg har vært så dum og sagt at jeg skal ta med baconsurret asparges på en fest i dag 😂 Anonymous poster hash: d4260...2e2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #2 Skrevet 13. juni 2015 Neida. Jeg laget det faktisk i går (med serranoskinke, ikke bacon). Litt under 10 min ved 200 grader var nok. Penslet dem lett med olivenolje først. Anonymous poster hash: b336d...4d6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Skrevet 13. juni 2015 Neida. Jeg laget det faktisk i går (med serranoskinke, ikke bacon). Litt under 10 min ved 200 grader var nok. Penslet dem lett med olivenolje først. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Takk! Og om jeg pakker dem i sølvfolie, så holder de seg en stund sant? Anonymous poster hash: d4260...2e2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #4 Skrevet 13. juni 2015 Neida. Jeg laget det faktisk i går (med serranoskinke, ikke bacon). Litt under 10 min ved 200 grader var nok. Penslet dem lett med olivenolje først. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Takk! Og om jeg pakker dem i sølvfolie, så holder de seg en stund sant? Anonymous poster hash: d4260...2e2 Hva mener du med "holder seg"? De blir jo ikke dårlige, men det spørs vel om de kommer til å holde på varmen over noen lengre stund. Anonymous poster hash: b336d...4d6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #5 Skrevet 13. juni 2015 Neida. Jeg laget det faktisk i går (med serranoskinke, ikke bacon). Litt under 10 min ved 200 grader var nok. Penslet dem lett med olivenolje først. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Takk! Og om jeg pakker dem i sølvfolie, så holder de seg en stund sant? Anonymous poster hash: d4260...2e2 Hva mener du med "holder seg"? De blir jo ikke dårlige, men det spørs vel om de kommer til å holde på varmen over noen lengre stund. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Hehe,vet ikke helt hva jeg mener Jeg skal ha de med meg til denne festen og det er gjerne snakk om en time Jeg tenker vel at de ikke blir dårlige Anonymous poster hash: d4260...2e2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #6 Skrevet 13. juni 2015 Neida. Jeg laget det faktisk i går (med serranoskinke, ikke bacon). Litt under 10 min ved 200 grader var nok. Penslet dem lett med olivenolje først. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Takk! Og om jeg pakker dem i sølvfolie, så holder de seg en stund sant? Anonymous poster hash: d4260...2e2 Hva mener du med "holder seg"? De blir jo ikke dårlige, men det spørs vel om de kommer til å holde på varmen over noen lengre stund. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Hehe,vet ikke helt hva jeg mener Jeg skal ha de med meg til denne festen og det er gjerne snakk om en time Jeg tenker vel at de ikke blir dårlige Anonymous poster hash: d4260...2e2 Nei, det blir de ikke Og de er gode kalde også. Anonymous poster hash: b336d...4d6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Neida. Jeg laget det faktisk i går (med serranoskinke, ikke bacon). Litt under 10 min ved 200 grader var nok. Penslet dem lett med olivenolje først. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Takk! Og om jeg pakker dem i sølvfolie, så holder de seg en stund sant? Anonymous poster hash: d4260...2e2 Hva mener du med "holder seg"? De blir jo ikke dårlige, men det spørs vel om de kommer til å holde på varmen over noen lengre stund. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Hehe,vet ikke helt hva jeg mener Jeg skal ha de med meg til denne festen og det er gjerne snakk om en time Jeg tenker vel at de ikke blir dårlige Anonymous poster hash: d4260...2e2 Nei, det blir de ikke Og de er gode kalde også. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Supert og tusen takk! Da kan jeg prøve og slappe av,for det skal vel godt gjøres å ødelegge dette Anonymous poster hash: d4260...2e2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 Neida. Jeg laget det faktisk i går (med serranoskinke, ikke bacon). Litt under 10 min ved 200 grader var nok. Penslet dem lett med olivenolje først. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Takk! Og om jeg pakker dem i sølvfolie, så holder de seg en stund sant? Anonymous poster hash: d4260...2e2 Hva mener du med "holder seg"? De blir jo ikke dårlige, men det spørs vel om de kommer til å holde på varmen over noen lengre stund. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Hehe,vet ikke helt hva jeg mener Jeg skal ha de med meg til denne festen og det er gjerne snakk om en time Jeg tenker vel at de ikke blir dårlige Anonymous poster hash: d4260...2e2 Nei, det blir de ikke Og de er gode kalde også. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Supert og tusen takk! Da kan jeg prøve og slappe av,for det skal vel godt gjøres å ødelegge dette Anonymous poster hash: d4260...2e2 Det får du bare til om du glemmer dem i ovenen Anonymous poster hash: b336d...4d6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #9 Skrevet 13. juni 2015 Neida. Jeg laget det faktisk i går (med serranoskinke, ikke bacon). Litt under 10 min ved 200 grader var nok. Penslet dem lett med olivenolje først. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Takk! Og om jeg pakker dem i sølvfolie, så holder de seg en stund sant? Anonymous poster hash: d4260...2e2 Hva mener du med "holder seg"? De blir jo ikke dårlige, men det spørs vel om de kommer til å holde på varmen over noen lengre stund. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Hehe,vet ikke helt hva jeg mener Jeg skal ha de med meg til denne festen og det er gjerne snakk om en time Jeg tenker vel at de ikke blir dårlige Anonymous poster hash: d4260...2e2 Nei, det blir de ikke Og de er gode kalde også. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Supert og tusen takk! Da kan jeg prøve og slappe av,for det skal vel godt gjøres å ødelegge dette Anonymous poster hash: d4260...2e2 Det får du bare til om du glemmer dem i ovenen Anonymous poster hash: b336d...4d6 Fnis! Det er typisk meg, men så svimte kan jeg ikke være i dag Anonymous poster hash: d4260...2e2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2015 #10 Skrevet 13. juni 2015 Neida. Jeg laget det faktisk i går (med serranoskinke, ikke bacon). Litt under 10 min ved 200 grader var nok. Penslet dem lett med olivenolje først. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Takk! Og om jeg pakker dem i sølvfolie, så holder de seg en stund sant? Anonymous poster hash: d4260...2e2 Hva mener du med "holder seg"? De blir jo ikke dårlige, men det spørs vel om de kommer til å holde på varmen over noen lengre stund. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Hehe,vet ikke helt hva jeg mener Jeg skal ha de med meg til denne festen og det er gjerne snakk om en time Jeg tenker vel at de ikke blir dårlige Anonymous poster hash: d4260...2e2 Nei, det blir de ikke Og de er gode kalde også. Anonymous poster hash: b336d...4d6 Supert og tusen takk! Da kan jeg prøve og slappe av,for det skal vel godt gjøres å ødelegge dette Anonymous poster hash: d4260...2e2 Det får du bare til om du glemmer dem i ovenen Anonymous poster hash: b336d...4d6 Fnis! Det er typisk meg, men så svimte kan jeg ikke være i dag Anonymous poster hash: d4260...2e2 Alarm på mobilen er en super ting for oss som er litt distre på kjøkkenet! Anonymous poster hash: b336d...4d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå