Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #1 Skrevet 12. juni 2015 Barnet mitt har en lærer som virklig ikke har gjort noen god jobb. Samtidig er tradisjonen sterk for at alle elevene skal gi sommergave. Om vi ikke gir noe regner jeg med å bli uglesett neste skoleår. Vi trenger derfor tips til gaver som læreren garantert ikke blir glad for, samtidig som læreren ikke har noe å bli fornærmet for. Anonymous poster hash: f5c3a...b7b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #2 Skrevet 12. juni 2015 Er du fjern? Anonymous poster hash: da8c8...cd6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Å herregud er det mulig å ha en slik oppførsel som dette? Anonymous poster hash: 94ca2...c2c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Pyntegjenstander fra Nille. Personligpleie sett fra Europris, addidas eller lignende. En enkel blomst. hagenisse. Er alle foreldrene i klassen enige i at lærerene har gjort en dårlig jobb? Hvis ikke så blir det dumt å kjøpe noe du vet de ikke liker. Anonymous poster hash: f5405...8ee
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #5 Skrevet 12. juni 2015 Pyntegjenstander fra Nille. Personligpleie sett fra Europris, addidas eller lignende. En enkel blomst. hagenisse. Er alle foreldrene i klassen enige i at lærerene har gjort en dårlig jobb? Hvis ikke så blir det dumt å kjøpe noe du vet de ikke liker. Anonymous poster hash: f5405...8ee Alle ungene forventes å gi egen gave, ikke felles fra klassen. Anonymous poster hash: f5c3a...b7b
Førstemann Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Er det mulig. Dere legger jo en fantastisk godt grunnlag for samarbeid med læreren. Det er bare 1 part som taper på dette, og det er DITT barn.
☆☆☆ Skrevet 12. juni 2015 #7 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Ærlig talt! Gi ei grei og upersonleg gåve. Endret 12. juni 2015 av ★
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #8 Skrevet 12. juni 2015 Bitter much? Anonymous poster hash: 058fe...023
LivetErEnLek Skrevet 12. juni 2015 #9 Skrevet 12. juni 2015 Vil barnet ditt gi gave? I så fall så får han/hun velge en ting. Hvis ikke, så lar dere være.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #10 Skrevet 12. juni 2015 Pyntegjenstander fra Nille. Personligpleie sett fra Europris, addidas eller lignende. En enkel blomst. hagenisse. Er alle foreldrene i klassen enige i at lærerene har gjort en dårlig jobb? Hvis ikke så blir det dumt å kjøpe noe du vet de ikke liker. Anonymous poster hash: f5405...8ee Alle ungene forventes å gi egen gave, ikke felles fra klassen. Anonymous poster hash: f5c3a...b7b Seriøst, det forventes av 24 elever skal komme med en gave hver på sommerfesten? Har jeg aldri hørt om før.... Her fikk lærerne en fruktkurv med vri, var god olivenolje, pesto, pasta o.l. fra delikassebutikken i den også, men den var jo fra hele klassen.... Anonymous poster hash: 353d3...6c2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #11 Skrevet 12. juni 2015 Høres helt vannvittig ut at alle elevene skal gi hver sin gave til læreren? Vi snakker om offentlig skole?! Ta opp med FAU/foreldrene at heretter står FAU for gave. Forslag om du må kjøpe: Sjokolade Anonymous poster hash: 3e29c...d6e
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #12 Skrevet 12. juni 2015 For det første: Du er teit. Og hva er greia med at læreren skal ha gave fra alle elevene, en fra hver? også teit. Og i tillegg skal det være en gave læreren ikke blir glad for? Hærregud, du er så utrolig rar en person. Hva med å bare gi faen i den gaven? Hva er vitsen? Anonymous poster hash: e72e2...331
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #13 Skrevet 12. juni 2015 Pyntegjenstander fra Nille. Personligpleie sett fra Europris, addidas eller lignende. En enkel blomst. hagenisse. Er alle foreldrene i klassen enige i at lærerene har gjort en dårlig jobb? Hvis ikke så blir det dumt å kjøpe noe du vet de ikke liker. Anonymous poster hash: f5405...8ee Alle ungene forventes å gi egen gave, ikke felles fra klassen. Anonymous poster hash: f5c3a...b7b Seriøst, det forventes av 24 elever skal komme med en gave hver på sommerfesten? Har jeg aldri hørt om før.... Her fikk lærerne en fruktkurv med vri, var god olivenolje, pesto, pasta o.l. fra delikassebutikken i den også, men den var jo fra hele klassen.... Anonymous poster hash: 353d3...6c2 Klassen er ikke på langt nær så stor uten at det har noe å si. Tenker vi donerer en sum til en kristen hjelpeorganisasjon i hennes navn. Det vil hun ikke få glede av og pengene kan gå til noe nyttig. Anonymous poster hash: f5c3a...b7b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #14 Skrevet 12. juni 2015 Oi, du høres ikke helt i vater ut! Anonymous poster hash: a75c4...c9d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #15 Skrevet 12. juni 2015 Hmm...jeg jobber i barneverntjenesten, og har aldri opplevd å få gaver fra klienter. Merkelig nok. Anonymous poster hash: 94931...bd6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #16 Skrevet 12. juni 2015 Hmm...jeg jobber i barneverntjenesten, og har aldri opplevd å få gaver fra klienter. Merkelig nok. Anonymous poster hash: 94931...bd6 Det har jeg 😉 Det barnas beste og foreldrenes beste henger som oftes sammen. Anonymous poster hash: 4077d...994
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #17 Skrevet 12. juni 2015 Jeg er så skuffet over læreren til sønnen min, at jeg kan faktisk forstå HI.. Når man prøver å samarbeide, men blir avvist så er gave til læreren det siste jeg tenker på. Anonymous poster hash: 1b6f3...193
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #18 Skrevet 12. juni 2015 Faren min er lærer, og innimellom får han gaver. blomster, vin og godteri er populært. En gang fikk han hjemmelaga badesalt, det stod vel på badet et halvt år før det gikk i søpla. Så noe hjemmelagd som egentlig ikke er så fint, kan jo være en idé.. Anonymous poster hash: f17f1...cdb
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #19 Skrevet 12. juni 2015 Hmm...jeg jobber i barneverntjenesten, og har aldri opplevd å få gaver fra klienter. Merkelig nok. Anonymous poster hash: 94931...bd6 Det har jeg 😉Det barnas beste og foreldrenes beste henger som oftes sammen. Anonymous poster hash: 4077d...994 Hehe..har for så vidt full forståelse for at jeg ikke får gaver av klienter. Men så koselig at du har fått det! Hva jobber du med? Jeg jobber på mottak/akutt, så jeg får ikke så mye ros fra klientene. Tenkte bare å poengtere at det ikke er alle som jobber med mennesker som får en klapp på skulderen før ferien😄 Anonymous poster hash: 94931...bd6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #20 Skrevet 12. juni 2015 Hahaha jeg liker deg. Anonymous poster hash: c7528...670
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #21 Skrevet 12. juni 2015 Hmm...jeg jobber i barneverntjenesten, og har aldri opplevd å få gaver fra klienter. Merkelig nok. Anonymous poster hash: 94931...bd6 Det har jeg 😉Det barnas beste og foreldrenes beste henger som oftes sammen. Anonymous poster hash: 4077d...994 Hehe..har for så vidt full forståelse for at jeg ikke får gaver av klienter. Men så koselig at du har fått det! Hva jobber du med? Jeg jobber på mottak/akutt, så jeg får ikke så mye ros fra klientene. Tenkte bare å poengtere at det ikke er alle som jobber med mennesker som får en klapp på skulderen før ferien😄 Anonymous poster hash: 94931...bd6 Du har jo ikke lov til å ta imot gaver fra klienter! Anonymous poster hash: c2eb1...a03
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #22 Skrevet 12. juni 2015 Hmm...jeg jobber i barneverntjenesten, og har aldri opplevd å få gaver fra klienter. Merkelig nok. Anonymous poster hash: 94931...bd6 Det har jeg 😉Det barnas beste og foreldrenes beste henger som oftes sammen. Anonymous poster hash: 4077d...994 Hehe..har for så vidt full forståelse for at jeg ikke får gaver av klienter. Men så koselig at du har fått det! Hva jobber du med? Jeg jobber på mottak/akutt, så jeg får ikke så mye ros fra klientene. Tenkte bare å poengtere at det ikke er alle som jobber med mennesker som får en klapp på skulderen før ferien😄 Anonymous poster hash: 94931...bd6 Du har jo ikke lov til å ta imot gaver fra klienter! Anonymous poster hash: c2eb1...a03 Vi sendte en liten oppmuntring med kort til vår saksbehandler i barnevernet for en stund siden. Vi har fått utrolig god hjelp, samtidig som vi vet det er tøft å være en barnevernsansatt, så for å vise takknemlighet gjorde vi det. Er ikke det lov? Anonymous poster hash: c8067...01b
Syngensang Skrevet 12. juni 2015 #23 Skrevet 12. juni 2015 Det finst meir konstruktive måtar å gje tilbakemeldingar på. Det skjønnar du sikkert sjølv. Om læraren sjølv ikkje tek imot kritikk går du til rektor, om ikkje det funkar går du lenger opp i systemet. Det må og bør du gjere om denne læraren er så dårleg at elevane ikkje lærer det dei skal. Evt har dårleg klassemiljø. Å finne gåve læraren ikkje blir glad for er berre barnsleg. Skal mykje til for at denne læraren forstår kva ho gjer feil og kan gjere det betre evt finne seg ein annan jobb fordi ho får noko tull frå Nille. Ho har ein viktig jobb og om ho ikkje gjer den godt nok må ho få tilbakemelding på det. Og på kva som er gale ikkje minst.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #24 Skrevet 12. juni 2015 Hmm...jeg jobber i barneverntjenesten, og har aldri opplevd å få gaver fra klienter. Merkelig nok. Anonymous poster hash: 94931...bd6 Det har jeg 😉Det barnas beste og foreldrenes beste henger som oftes sammen. Anonymous poster hash: 4077d...994 Hehe..har for så vidt full forståelse for at jeg ikke får gaver av klienter. Men så koselig at du har fått det! Hva jobber du med? Jeg jobber på mottak/akutt, så jeg får ikke så mye ros fra klientene. Tenkte bare å poengtere at det ikke er alle som jobber med mennesker som får en klapp på skulderen før ferien😄 Anonymous poster hash: 94931...bd6 Du har jo ikke lov til å ta imot gaver fra klienter! Anonymous poster hash: c2eb1...a03 Jeg vet det. Hyggelig å få noe likevel, selv om man må takke nei. Anonymous poster hash: 94931...bd6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2015 #25 Skrevet 12. juni 2015 Hmm...jeg jobber i barneverntjenesten, og har aldri opplevd å få gaver fra klienter. Merkelig nok. Anonymous poster hash: 94931...bd6 Det har jeg 😉Det barnas beste og foreldrenes beste henger som oftes sammen. Anonymous poster hash: 4077d...994 Hehe..har for så vidt full forståelse for at jeg ikke får gaver av klienter. Men så koselig at du har fått det! Hva jobber du med? Jeg jobber på mottak/akutt, så jeg får ikke så mye ros fra klientene. Tenkte bare å poengtere at det ikke er alle som jobber med mennesker som får en klapp på skulderen før ferien😄 Anonymous poster hash: 94931...bd6 Du har jo ikke lov til å ta imot gaver fra klienter! Anonymous poster hash: c2eb1...a03 Vi sendte en liten oppmuntring med kort til vår saksbehandler i barnevernet for en stund siden. Vi har fått utrolig god hjelp, samtidig som vi vet det er tøft å være en barnevernsansatt, så for å vise takknemlighet gjorde vi det. Er ikke det lov? Anonymous poster hash: c8067...01b Det er ikke en problemstilling man møter på ofte, men hvis jeg hadde fått tilsendt gave, hadde jeg nok ikke returnert den. Måtte tatt det opp med leder, selvfølgelig. Men hadde jeg blitt gitt gave direkte, hadde jeg takket nei og forklart at det ikke er tillat å ta imot. Men jeg synes det var en hyggelig gest av deg, og det varmer å få en bekreftelse på at man har gjort noe bra for en familie også. Anonymous poster hash: 94931...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå