Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Barnefar ville at begge barna skulle ha norrøne navn. For meg er ikke det så viktig, men vi fant en side med masse navn og plukket ut noen vi syntes var fine. Hva synes du om disse navnene og hvorfor synes du det?

Mye hild-navn. Liker hild-endingene visst :P

Bergdis

Berghild

Fredhild

Isfrid

Kristhild

Signhild

Snefrid

Anonymous poster hash: 8cd7f...256

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144220377-norr%C3%B8ne-jentenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Beklager, men disse synes jeg ikke var fine. Virker mer som dere ønsker ett spesielt merkelig navn for å markere at dere er unike - enn at barnet skal få et greit navn å leve med.

Anonymous poster hash: f9ecd...368

Sikkert mye synsing og dritt jeg kunne liret av meg om deg, utfra 10 setninger på et forum. Men jeg prøver å holde meg på et nivå over deg ;)

Annonse

Barnefar ville at begge barna skulle ha norrøne navn. For meg er ikke det så viktig, men vi fant en side med masse navn og plukket ut noen vi syntes var fine. Hva synes du om disse navnene og hvorfor synes du det?

Bergdis

Berghild

Fredhild

Isfrid

Kristhild

Signhild

Snefrid

Liker alle bortsett fra Bergdis og Berghild.

De andre er fine.

Anonymous poster hash: c3fe3...eb0

Hva med Eira?

Jeg tenkte på det, men tror jeg kjenner en hund som heter det. Samboeren liker det ikke heller. Men det er et veldig ok navn!

Jeg heller litt mot endinger som ikke er a-endinger, vet ikke hvorfor :) kanskje fordi mitt eget navn og nesten alle venninnene mine sine navn har a-endinger :)

Bergdis

Berghild

Fredhild

Isfrid

Kristhild

Signhild

SnefridAnonymous poster hash: 8cd7f...256

Liker alle bortsett fra Bergdis og Berghild.

De andre er fine. Anonymous poster hash: c3fe3...eb0

Tok bort de to, ja, så det selv etter noen dager. Liker godt Signhild, det er ikke "for sært"?

Beklager, men disse synes jeg ikke var fine. Virker mer som dere ønsker ett spesielt merkelig navn for å markere at dere er unike - enn at barnet skal få et greit navn å leve med.

Sikkert mye synsing og dritt jeg kunne liret av meg om deg, utfra 10 setninger på et forum. Men jeg prøver å holde meg på et nivå over deg ;)

Men det var jo du som spurte - hva synes vi om navnene og hvorfor. Da burde du jo skrevet at du kun ville ha svar fra nikkedokkene.

Beklager, men disse synes jeg ikke var fine. Virker mer som dere ønsker ett spesielt merkelig navn for å markere at dere er unike - enn at barnet skal få et greit navn å leve med.Anonymous poster hash: f9ecd...368

Sikkert mye synsing og dritt jeg kunne liret av meg om deg, utfra 10 setninger på et forum. Men jeg prøver å holde meg på et nivå over deg ;)Anonymous poster hash: 8cd7f...256

Men det var jo du som spurte - hva synes vi om navnene og hvorfor. Da burde du jo skrevet at du kun ville ha svar fra nikkedokkene. Anonymous poster hash: f9ecd...368
Det skal ikke være nødvendig å presisere at man ikke ønsker usaklige svar fra dømmende, fantaserende psykiatriske pasienter, da :)

• 1 år senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...