Gå til innhold

Ferietips på østlandet :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med dine beste ferietips på østlandet :) Attraksjoner og hotell/campingplasser i samme område! :)

Anonymous poster hash: 5548a...ea7

Skrevet

Følger! :)

Anonymous poster hash: f6866...682

Skrevet

For barnefamilier såklart :)

Anonymous poster hash: 5548a...ea7

Skrevet

*klatreparken på Helgøya (Ringsaker) overnatting i Gapahuken. Lunsj dagen etter på Skaffeleriet.

*Overnatting i Tretopphyttene.

*Dagtur med Skibladner, lunsj eller middag på Pannekakehuset på Lillehammer, tog hjem.

*Terrengsykling på Sjusjøen Skisenter, fjellturer, rulleski og kos på Hygga. Leie hytte.

* Hunderfossen familiepark.

*Domkirkeodden, tur på museet,leke med alle lekene, stikke innom Jernbanemuseumet så vandre langs odden til Skibladnerbrygga, få med seg allsang på Tjuvholmen.

*Leie båt å tøffe til Kapp for å få med seg Urbane Totninger.

*Tømmerstock festivalen i Brumunddal.

*Leie hest på Åsmarka Ridesenter å ta en fjelltur.

*Besøke vitensenteret på Gjøvik.

Nyte late dager i de flotte Mjøsbyene våre😃

Anonymous poster hash: a0e22...d2e

Skrevet

I tillegg så har vi hakkebakkeskogen på gjøvik. De har samarbeid med Skibladner med turpakke

For de voksne så har vi sommerslagerne med nagell o/co

Masse fine fiskevann rundtom

Toten badeland på raufoss

Anonymous poster hash: 4c881...6eb

Skrevet

Og hvis man ikke bare vil være ved Mjøsa, finnes det mye annet. (Østlandet er ikke Mjøsa).

-Sølvgruvene i Kongsberg

-Austbygde i Telemark har en kjempefin camping jeg ikke husker hva heter i farten.

-tusenfryd

-Drøbak er en fin sommerby med et bitte lite akvarie

-gamlebyen i Fredrikstad er verdt å se

-Akershus festning og oscarsborg er flotte steder, men ikke hatt med barn dit, så litt usikker på det.

-hurum er vakkert om sommeren. Finnes besøksgård ved holmsbu med gårsdbakeri. Er det Sand gård den heter?

Når det gjelder campingplasser, så er det listet opp mange på siden til visitnorway.no

Anonymous poster hash: c8ab7...97d

Skrevet

Og hvis man ikke bare vil være ved Mjøsa, finnes det mye annet. (Østlandet er ikke Mjøsa).

-Sølvgruvene i Kongsberg

-Austbygde i Telemark har en kjempefin camping jeg ikke husker hva heter i farten.

-tusenfryd

-Akershus festning og oscarsborg er flotte steder, men ikke hatt med barn dit, så litt usikker på det.

-hurum er vakkert om sommeren. Finnes besøksgård ved holmsbu med gårsdbakeri. Er det Sand gård den heter?

Når det gjelder campingplasser, så er det listet opp mange på siden til visitnorway.no

Kan du utdype litt hva du mener med at Østlandet ikke er Mjøsa?

Ferietips på Østlandet var spørsmålet, Mjøsa, elgsafari i Ringsaker, Alvdal med Aukrustsenteret, Elverum med Skogbruksmuseet, Trysil med klatring, terrengsykkeling, søsterkirkene på Toten, kanoutleie på Fjorda, ferge over Tanafjorden, Tynset, Røros mm er Østlandet..

Østlandet er stort å har mye å by på, men jeg kjenner best min lille del og tipser derfor kunn om det.

Skrevet

-Sølvgruvene i Kongsberg

-tusenfryd

Kan du utdype litt hva du mener med at Østlandet ikke er Mjøsa?

Ferietips på Østlandet var spørsmålet, Mjøsa, elgsafari i Ringsaker, Alvdal med Aukrustsenteret, Elverum med Skogbruksmuseet, Trysil med klatring, terrengsykkeling, søsterkirkene på Toten, kanoutleie på Fjorda, ferge over Tanafjorden, Tynset, Røros mm er Østlandet..

Østlandet er stort å har mye å by på, men jeg kjenner best min lille del og tipser derfor kunn om det.

Beklager. Manglet et ord der.. Østlandet er ikke kun Mjøsa:)

Skrevet

Vestfold har mange perler. Nevlunghavn og Stavern er for eksempel verdt et besøk. Sørlandsidyll på østlandet. Samme med Kragerø.

Anonymous poster hash: 78b97...608

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...