Gå til innhold

Er i et avstandsforhold, og hører aldri noe fra kjæresten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter oppe og kjenner at jeg er skikkelig lei meg. Jeg har vært sammen med en mann i 5 år, hvor 3 av de har vært avstand. Nå nylig måtte han flytte til en annen by grunnet jobbsituasjon så jeg skal bo alene 1 år til. Dette er i og for seg greit, men han er verdens verste til å ta kontakt på meldinger. Jeg føler jeg hele tiden tar intiativ til å sende melding, snakke på facebook osv. Har ikke hørt fra han på 3 dager. Og sist jeg hørte fra han var han kun interessert i å vite hvilket fôr bikkja spiste. Jeg har tatt det opp med han så mange ganger, og han lover at han skal bli bedre. Har til og med sagt at da burde han sette en alarm på tlf som sier at han bør sende meg en melding. Det jeg fikk til svar var at jeg var alt for viktig til at han trengte en alarm, men likevel blir han aldri bedre.

Hva skal jeg gjøre? Jeg kjenner at jeg aldri har følt at vårt forhold er fjernt og jeg mister rett og slett følelser når jeg ikke hører noe fra han på en uke, eller at han aldri tar intiativ til en samtale.

Nei, han er ikke utro eller ikke interessert. Han er bare ikke noe glad i teknologi og skulle ønske han kunne vært for uten. Hvordan skal jeg si det til han som jeg har sagt så mange ganger før at nå MÅ han skjerpe seg? Fordi jeg mister jo faktisk følelsene når forholdet ikke blir vedlikeholdt.

Anonymous poster hash: d93b6...ccc
Skrevet

Skjønner deg godt, det er som sier, godt med næring i forhold. Hvor ofte treffes dere forresten? Hver helg eller hver mnd eller går det enda lengre også?

Anonymous poster hash: 95a7d...799

Skrevet

Hva med å respektere at mannen er sånn?

Min mann er lik, og vi ses dessverre kun i helger da han reiser mye i jobben. Jeg sender han fine meldinger og veit at han setter pris på det selv om han ikke svarer. Vi prater på tlf og det er jeg som ringer, men vi prater lenger hver kveld.

Han misliker å sende SMS og facebook ser han egentlig ikke poenget med. Jeg visste at mannen min var sånn før vi ble sammen og virkelig ikke noe jeg da kan kreve at hn skal forandre på.

Vi er alle ulike. Når vi er sammen et han kjærlig og oppmerksom.

Hvis tlf kontakt skulle hvert avgjørende for at mitt forhold skulle ha fungert så ville jeg revudert hele forholdet. Da må det være flere problemer et sted.

Anonymous poster hash: 8386f...72e

Skrevet

Vi ser hverandre en helg i mnd. Jeg er en person som må ha næring i forholdet. Og når han ikke viser initiativ til å faktisk bevare den næringen så er det klart at mine følelser kjølner. Trenger ikke å være andre problemer i forholdet. Nå var jeg egentlig ikke interessert i å revurdere forholdet mitt, men heller få tips om hva jeg kan si til han som gjør at han skjønner og respekterer at jeg som person trenger å høre litt oftere fra han. HI.

Anonymous poster hash: d93b6...ccc

Skrevet

Jeg vet ikke om det er så mye du faktisk kan gjøre, du har sagt i fra, han endrer seg ikke.

Dr er jo en kjent sak at man ikke kan endre et annet menneske, man kan bare rente seg selv. Så jeg tenker at du nok må prøve å endre innstilling til at du vet hvordan han er og det ikke er mye du får gjort med det. Men enig med det i at å ses en gang i mnd er lite for å opprettholde et forpliktende, seriøst forhold hvis man ikke har noe kontakt utenom.

Anonymous poster hash: 97e89...ccc

Skrevet

Sorry skrivefeil. Rente = endre

Anonymous poster hash: 97e89...ccc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...