Gå til innhold

Brun utflod- arrvev? vanskelig å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Hei! Vi har ikke prøvd veldig lenge.. 4 mnd.. Men 2 siste pp vet jeg at vi har truffet eggløsning (testet og tempet), likevel klaffet det ikke :/ Vet jo at de sier spotting før mens kan gjøre det vanskeligere.. Har ikke det, men jeg blør som regel bare friskt blod i 2 dager, så rikelig med brun utflod (veldig mørk) resten av perioden (ca 5 dager).. Vet mange sier det er gammelt blod og at det er normalt.. Men er det normalt å ha så få dager med friskt og så mange med "gammelt blod"..? Leste et sted at arrvev kan gjøre så det tar litt tid før blodet kommer ned og derfor blir det veldig mørkt.. Men arrvev gjør det vel vanskeligere for egg å feste seg?? (Men så det jeg vet har jeg ikke hatt noe som skal tilsi at jeg har fått arrvev?? Man må vel "hatt noe" for at slik skal oppstå?

Mye unødvendig bekymringer kanskje, men sku helst blitt gravid i går ;)

Fortsetter under...

Gjest StineTh

Er usikker på hva som er vanlig, kan bare fortelle min erfaring. Etter mitt første keisersnitt ble jeg gravid etter 5 måneder igjen, 3 pp. Hadde disse pp spotting og brun utflod, leste samme som deg at det kunne bli vanskelig å bli gravid, men jeg ble altså det etter 3 pp (5 mnd etter ks).

Etter mitt andre keisersnitt ble jeg gravid igjen etter 6 mnd, 1 pp. Hadde fortsatt brun utflod og spotting i dagene før mensen men ble gravid likevel. Så det er absolutt mulig, men om det er sånn for flertallet vet jeg jo ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...