Gå til innhold

Hvordan vasker jeg vinduer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvordan vasker jeg de uten å få skjolder og merker etter kluten osv?

Anonymous poster hash: 2979c...104

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann med en dråpe zalo, evt eddik. Dra av vannet med nal, og "poler" over med mikrofiberklut. Har du gode mikrofiberkluter holder det med bare vann.

Anonymous poster hash: f4189...e42

Skrevet

jeg bruker nylonvask og svamp, drar over med nal. blir bra, så lenge nalen er god.

Anonymous poster hash: 67536...c4c
Skrevet

Skal du vaske vinduer???

Nei! Ikke gjør det! De skal ikke vaskes.

Anonymous poster hash: a76c5...c04

Skrevet

Vi bruker bare en vindusvaskspray fra butikken, sprayer rikelig på vinduet, tørker over med klut. Blir ingen merker her. Noen ganger må man gå over to ganger med ren klut den andre ganger, hvis vinduet er veldig skittent.

Skrevet

Jeg har hørt mange skryte av kärcher siste tiden. Har kjøpt et slikt system nå,men ikke prøvd det enda.

Skrevet

Eg brukar zalo eller nylonvask, vaskar med microfiberklut og dreg over med nal. No har eg forresten fått meg elektrisk vindusvaskar, det er praktisk med nal som suger opp vatnet.

Skrevet

Jeg har akkurat vasket hos meg. Har et "vindusvask-sett" med en liten mopp og nal. Bruker varmt vann med zalo og det fungerer fint. Må allikevel innrømme at den elektriske høres litt spennende ut, spesielt mtp å vaske på innsiden uten altfor mye søl.

Skrevet

Skal du vaske vinduer???

Nei! Ikke gjør det! De skal ikke vaskes.

Anonymous poster hash: a76c5...c04

??????????

Anonymous poster hash: 63f15...43c

Skrevet

Jeg vasker med en klut og tørker over med en tørr microfiberklut beregnet på vinduer, kjøper de i 2pk hos Nille.

De klutene er kjempefine, blir ingen riller eller striper, har ikke brukt nal en eneste gang etter at jeg kjøpte de klutene.

Anonymous poster hash: 68781...005

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...