Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Virker de? Hvilken har du prøvd? Anonymous poster hash: a89e2...3c8
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 H2O er den mest effektive. Anonymous poster hash: f114b...0be
MammantilNurket Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 (endret) Har prøvd "Wellness Week" juice-kur fra Biotta. Den består av juice, frø og te som smaker grønske. Koster en formue og er et helvete å slepe med seg hjem fra helsekosten. Tuuuuuung så fy! Du kan meske deg med 1 dl.juice og 1 ts. fuglefrø til frokost, lunch og middag. I tillegg kan man drikke ubegrenset av grønsketeen ... og vann (ærlig talt; jeg er TØRST - ikke skitten). Hurra! Det var grusomt! Drømte om mat og kjente matlukt OVERALT. De siste dagene satt jeg og leste menyene på nettsidene til mine favorittrestauranter+kokebøker på sengen! Gikk ned litt, var et humørsykt troll, hadde konstant hodepine, kvalm, svimmel og så ingenting til det høye energinivå, perfekte hun/hår/negler og den indre harmoni (!) som kuren lovte. Snarere tvert i mot Anbefales ikke Endret 10. juni 2015 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå