Gå til innhold

Vært 3 dager uten snus og har idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spist 100 gram nøtter og en liten kvikk lunsj. Kvalm av meg selv. Savner snusen min :( men jeg er redd for kreft, derfor prøver jeg og slutte. Snus i 6 år...

Anonymous poster hash: 0d068...a44

Fortsetter under...

Skrevet

Så flink du er som slutter å snuse! :D

Ros deg selv for at du slutter!

En venninne av meg sluttet for 3,5 år siden. Hun var nesten desperat til tider, men hun holdt ut og har vært røyk- og snusfri nå i 3,5 år og sier hun kan ikke forestille seg å røyke. Hun er blitt ordentlig antirøyk - og hun hadde røkt/snuset i over 20 år.

Du er på god vei nå, tre dager uten er BRA!! Fortsett slik :D

Anonymous poster hash: 31bc2...a12
Skrevet

Det syns jeg og :-) men er redd for å bli feit! Har dessverre mer lyst på mat og godis.

Skrevet

Det syns jeg og :-) men er redd for å bli feit! Har dessverre mer lyst på mat og godis.

Bestem deg for å kutte den dårlige vanen med snus med en mye bedre vane. Hver dag fremover skal du gjøre noe trening. Gå en tur, gjør noen mageøvelser, ta noen knebøy. Finn en treningsvideo som du kan gjøre etter barna er i seng. Trenger ikke være hard trening, kan like gjerne være yoga. Bare bestem deg for at du nå velger å få inn nye gode vaner i steden for.

Det er forresten studier som har vist at større doser med vitamin C og omega3 kan hjelpe mot abstinenser. Om du googler så finner du i hvert fall studier på vit. C og abstinenser. Kanskje det kan være noe for deg i tillegg.

Du greier dette! :)

Anonymous poster hash: 31bc2...a12

Skrevet

Hurra! Jeg feirer at vi har fått en ny antisnuser i verden! Jeg hater snus (og at mannen snuser). Vær stolt, stå på og vit at vi er flere som heier på deg!

Anonymous poster hash: a370e...9ba

Skrevet

Takk:-) spiste Nugatti på skiva idag også. Så viljestyrken min er dritt. Hva er verst, sukker eller nikotin? Er heldigvis ikke så tjukk enda :P må ærlig si at det å klare en jobbdag uten snus føles befriende. Etter nikotin er ute av kroppen og sinnet må jeg ta en sukker rehab!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...