Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Del Skrevet 9. juni 2015 Er det vanlig å få blomster eller liknende fra jobb etter fødsel fortsatt? Har fått det etter alle mine tidligere fødsler, men denne gangen ingenting fra verken min eller min manns jobb. Fikk barn nummer fire for 3 1/2 måned siden. Synest det blir for dumt å spørre på jobb om dette, men jeg vet at en på jobb som fikk sitt føste barn før nyttår har fått noe... Litt skuffet over å bli "glemt" både hos mannens og min jobb denne gangen. Anonymous poster hash: ee3ed...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linkii87 Skrevet 9. juni 2015 #2 Del Skrevet 9. juni 2015 Tar det som en selvfølge at man får en liten oppmerksomhet. Vi fikk babyklær fra jobben min også blomst fra jobben til mannen Gaven fra jobben min fikk jeg når lillegutt var 2 mnd. Så det kan jo ta litt tid Noen føler nok at de trenger seg litt på hvis de kommer for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rytme Skrevet 9. juni 2015 #3 Del Skrevet 9. juni 2015 Vi fikk blomster og gaver fra jobbene våre da vi fikk førstemann. Da andremann var 3 uker fikk vi en gave til han fra mannens jobb. I neste uke skal jeg besøke min jobb (da er barnet 5 uker). Kanskje jeg får en gave til ham da, kanskje ikke. Har fått gratulasjonsmeldinger på mobilen og er storfornøyd med det, føler meg ikke glemt. Vi har uansett alt vi trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleMarmelade Skrevet 9. juni 2015 #4 Del Skrevet 9. juni 2015 Vi får blomster på døra etter man er kommet hjem fra sykehuset og så litt klær når det er babytreff på jobben (oppsamling 1-2 ganger i året) 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinna30 Skrevet 9. juni 2015 #5 Del Skrevet 9. juni 2015 Vi fikk det. Syns man bør få en oppmerksomhet fra jobb jeg, om det er første eller femte barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Del Skrevet 10. juni 2015 Her har vi fått blomster fra min manns jobb. På min j7bb har mine tre nærmeste medarbeidere kjøpt gave til lille. Ellers har vi fått gave fra mine foreldre,lilles tante ogvto av mine venninner. Er altså ikke like stas med nr 4. Gratulasjoner på facebook har vi fått.. Anonymous poster hash: 87672...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #7 Del Skrevet 20. juni 2015 Vi fikk blomster levert på døren fra både min og mannens arbeidsgiver. Veldig koselig! nå jobber vi begge i store konsern som pleier å sende blomster. Da jeg fikk førstemann jobbet jeg på en mindre arb plass og der samlet de inn og kjøpte klær til babyen. Anonymous poster hash: c35db...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå